ارسال به دیگران پرینت

نفت آبادان:

اتمام مرحله مقدماتی لیگ بسکتبال با پیروزی مدعیان

در آخرین روز از بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، تیم‌های مدعی قهرمانی مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.

اتمام مرحله مقدماتی لیگ بسکتبال با پیروزی مدعیان

 در روز پایانی بازی‌های دور دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امروز (شنبه) ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ چهار دیدار برگزار شد که در پایان ذوب‌آهن اصفهان، نفت آبادان، مهرام تهران و آویژه صنعت مشهد مقابل رقبای خود به پیروزی دست یافتند.

در دربی اصفهانی‌ها شاگردان فرزاد کوهیان در تیم ذوب‌آهن با نتیجه ۸۴ - ۶۱ مقابل سپاهان به پیروزی دست یافتند. سه کوارتر نخست این دیدار ۲۱-۲۶، ۱۲-۲۰ و ۱۳-۲۶ به سود ذوب‌آهن رقم خورد و تنها کوارتر چهارم ۱۵-۱۲ به سود سپاهان پایان یافت.

در دومین بازی امروز هم که جدال جنوبی‌های لیگ بود، نفت آبادان در یک بازی نزدیک و پر فشار تنها با دو امتیاز اختلاف، ۸۶ - ۸۴ صنایع هرمزگان را مغلوب کرد. این بازی در وقت‌های معمول ۷۳ - ۷۳ مساوی شد تا نفتی‌ها با برتری ۱۳-۱۱ در وقت‌های اضافه، برنده بازی شوند. کوارترهای اول، سوم و چهارم این بازی ۱۵-۱۰، ۱۹-۱۶ و ۲۲-۲۰ به سود نفت رقم خورد و صنایع تنها کوارتر دوم را ۱۷-۲۷ پیروز شد.

اما سومین بازی امروز میان دو تیم مهرام تهران و مس کرمان برگزار شد که تهرانی‌ها با نتیجه قاطع ۱۰۶ - ۵۸ برابر حریف خود به برتری دست یافتند. شاگردان مصطفی هاشمی کوارترهای اول تا چهارم بازی را به ترتیب ۳۳-۱۳، ۲۵-۱۷، ۲۵-۲۲ و ۲۳-۶ با برتری پشت سر گذاشتند تا این مرحله را با یک برد قاطع یه پاسان برسانند.

در آخرین بازی دور دوم مرحله‌ مقدماتی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران نیز شاگردان «سرجان» در تیم آویژه صنعت مشهد با نتیجه ۸۹ - ۴۶ برابر خانه بسکتبال خوزستان به برتری دست یافتند. شاگردان حماد سامری کوارترهای اول تا چهارم بازی را به ترتیب با نتایج ۱۱-۲۴، ۱۳-۱۹، ۱۰-۱۷ و ۱۲-۲۹ واگذار کردند.

به این ترتیب بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران با صدرنشینی ذوب‌آهن اصفهان و شیمیدر قم در دو گروه الف و ب پایان یافت تا مرحله پلی‌آف مسابقات از تاریخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شود.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه