ارسال به دیگران پرینت

شهرداری ارومیه :

محمدرضا تندروان: تحقیر شدیم| پیمان اکبری: دوست نداشتم ارومیه را حذف کنیم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از حذف از مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال گفت: تیم من امشب در این سالن تحقیر شد و این هرگز از یادم نمی‌رود.

محمدرضا تندروان: تحقیر شدیم| پیمان اکبری: دوست نداشتم ارومیه را حذف کنیم

تیم پیکان تهران با پیروزی مقابل شهرداری ارومیه به نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال راه پیدا کرد.

محمدرضا تندروان سرمربی شهرداری ارومیه پس از شکست و حذف تیمش گفت: صحبت کردن درباره مسائل فنی الان که همه چیز تمام شده خیلی درست نیست اما تیم من امشب در این سالن تحقیر شد و این هرگز از یادم نمی‌رود. امروز شاید دستشان سر خورد و من و تیمم به این شکل زمین خوردم. امیدوارم آینده اتفاقا خوبی برای مجموعه تیم والیبال ارومیه بیفتد و گروه ما امروز ثابت کرد که نتوانست. همه تلاشمان را کردیم و این اتفاق نباید به این شکل رقم می‌خورد.

او در ادامه افزود: واقع‌بینانه صحبت می‌کنم به همان اندازه‌ای که سال گذشته اینجا پرقدرت صحبت می‌کردم امروزبه این شکل شکست خوردم و چرا نباید حس کنم تحقیر شده‌ام؟ من مربی هستم یک روز پرافتخار راه می‌روم و یک روز تحقیر می‌شوم امروز بدترین روز زندگی‌ام است اما ما دوباره برمی‌گردیم.

پیمان اکبری: بازی با ارومیه مرگ و زندگی بود

پیمان اکبری سرمربی پیکان تهران نیز پس از پیروزی در یک چهارم نهایی و صعود به نیمه نهایی گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که دو بازی خوب را به نمایش گذاشتند. بازی برای هر دو تیم بازی مرگ و زندگی بود. ما امسال فراز و نشیب زیادی داشتیم اما مقابل تیم‌های خوب لیگ، خوب بازی کردیم. اواخر لیگ تلاش کردیم دوم جدول هم بمانیم اما نشد. شاید اگر ما و شهرداری ارومیه بهم نمی‌خوردیم بهتر بود چون یک سال و نیم در ارومیه مربیگری کرده‌تم و دوست نداشتم در این مرحله بهم بخوریم که حذف شود. اما والیبال است. خوشبختانه برنامه‌هایمان پیاده شد و بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند.

او در مورد دیدار با سپاهان در مرحله نیمه نهایی گفت: قطعا سپاهان یکی از تیم‌های خوب امسال است که  بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و از همه مهمتر باشگاه خوبی است. بازی سختی برای هر دو تیم محسوب می‌شود.   امیدوارم بتوانیم که هر دو تیم بازی جذابی بهونمایش بگذاریم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه