ارسال به دیگران پرینت

چرا قزل آلا گران شد؟

دبیرکل اتحادیه تولید و تجارت آبزیان ایران گفت: دلیل اصلی گرانی ماهی قزل آلا، افزایش قیمت غذای ماهی است.

چرا قزل آلا گران شد؟

علی اکبر خدایی، دبیرکل اتحادیه تولید و تجارت آبزیان ایران درباره افزایش قیمت ماهی قزل‌آلا و اینکه آیا دلیل این اتفاق قاچاق قزل آلا است ، گفت: ماهی قزل‌آلا قاچاق نمی شود.

وی دلیل اصلی این اتفاق را گرانی غذای قزل آلا دانست و افزود: خشکسالی، کمبود تولید و گرانی غذای ماهی از جمله دلایل این اتفاق هستند .

وی همچنین مباحث مربوط به قاچاق میگو را رد کرد و با بیان اینکه تمام میگوی تولیدی ما با برند ایران صادر می شود، افزود: حدود ۴ سال قبل گاهی صادرات میگوی ایرانی بدون لیبل نیز انجام می شد اما در حال حاضر یک جعبه میگو نیز به این شکل صادر نمی شود.

این فعال صنفی درباره برخی مباحث مطرح شده مبنی بر صادرات میگوی ایرانی با برند عمان به سایر کشورها از جمله عربستان تصریح کرد: عمان امکان صادرات میگوی پرورشی به هیچ کجای جهان از جمله آمریکا و اروپا را ندارد چرا که اصلا در این کشور پرورش میگو انجام نمی شود .

 براساس قیمت ماهی قزل آلا نسبت به ۵ ماه پیش ۶٠ درصد گران شده و فعالان صنفی می گویند ماهی به طور کلی از سبد خانوار حذف شده است .

منبع : مشرق
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • Rezaei ارسالی در

      هرروز یه داستان میسازید منکه دیگه امیدی به این کشور ندارم قدرتمنداش همه چیو به دست گرفته و شهرونداش دارن زجر میکشنو شکما خالی از صبح تا شب کار میکنم تا زنده بمونم دیگه اصلا پس انداز شده صفر نمیدونم فقط میگم دعا میکنم هر لحظه قیامت برسه انشالله که خدا قیامتو نزدیک کنه راحت شیم

    • ناشناس ارسالی در

      همه دورغ غیراز این که میگه هیچ آب زیی قاچاق نمیشود بابا بیاین یکم بین مردم زندگی بکنین ببینین مردم نون خالی هم ندارن بخورن میتونن ماهی قزل بخورن این صدای زنگ گرونیه ماهی قزل برای شب عید یعنی اینکه مردم نباید سالی یکبار هم ماهی شب عید بخورن

    • ناشناس ارسالی در

      ماهی چقدر دیگه میخواد گرون شه چرا دوباره کرون شد؟ پدر ملت دراوردید

    • ناشناس ارسالی در

      با سلام شما خیلی زحمت میکشید .اجرت به کنا دات.ارنت بوشم .چو ارزونه .که قزل گرون بیه .مو ی بوشی .دست نیژی.حین دات هم گرون بیه .لااقل اوه ارزون که .بازم دست و کنات نیژی

    • ناشناس ارسالی در

      حداقل اگر برای ایرانیان گران است برای چینی ها خوب وارزان قیمت است ۰

    • ناشناس ارسالی در

      صد در صد حذف شد

    • سپهری ارسالی در

      علت واقعی گران شدن ماهی قزل آلا فقط به خاطر ایت است که ارزانترین ماهی در سبد کالای بیش از ۸۰ % مردم بود و سیاست دلالان و مافیای خوابیده در اقتصاد کشور روی سود حاصل آن حساب باز کرده است . تا مرگ سرمایه دار فاسد و فاسق واقع نشود از این دست گرانی ها به وفور اتفاق خواهد افتاد .

    • پارسا ارسالی در

      من یک کارشناس ارشد شیلات و کارمند سازمان شیلات هستم درست میفرمائید قیمت غذای قزل آلان نسبت به قبل گرون شده اما باز هم هزینه تمام شده هر کیلو قزل آلان بسته به منطقه در میاد ۶۵ الی ۵۵ هزار تومن پس چرا دست مردم میدین کیلویی ۱۲۰ تومن این بی انصافی نیست چقدر حاشیه سود بالا در نظر می‌گیرید چرا دست دلال رو کوتاه نمی کنید مردم چه گناهی کردن نامسلمان ها!!

    • ناشناس ارسالی در

      به خدا خیلی همه چی گرونه مردم چکار کنن به داد مردم برسید

    • ناشناس ارسالی در

      چرا غزل الا گران شد؟جواب..

    • ناشناس. ارسالی در

      برای اینکه همه بد شدهاند

    • ناشناس ارسالی در

      چرا چرا چرا دلیلش اینه که اگه مملکت رو بدن به یه بز اداره بکنه وضع از این که هست بهتر بود همه میدونن مشکل از کجاست ولی ریدن ومیترسن حرف بزنن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه