ارسال به دیگران پرینت

دوربین‌ مخفی‌

دستگیری سازندگان دوربین‌ مخفی‌ غیرمجاز اینستاگرامی +ویدئو

رئیس پلیس تهران گفت: ۱۷ نفر به دلیل ضبط دوربین مخفی غیرمجاز دستگیر شدند که گرداننده ۱۲ صفحه اینستاگرامی داشتند.

دستگیری سازندگان دوربین‌ مخفی‌ غیرمجاز اینستاگرامی +ویدئو

سردار حسین رحیمی گفت: در هفتمین مرحله طرح اقتدار ۴۹ اراذل اوباش، ۲۱۰ مزاحم نوامیس، ۲۳ اوباش حامل سلاح غیرمجاز، ۱۵ اراذلی که در بخش توزیع مشروبات الکلی و شرارت فعالیت داشتند و ۸۸ اوباشی که در بخش مواد مخدر و توزیع آن و راه اندازی مراکز قمار و فساد نقش داشتند، دستگیر شدند.

به گفته رئیس پلیس تهران  ۱۴۱ پاتوق و تردد اشرار شامل سفره‌خانه، قهوه‌خانه و باشگاه بدنسازی پلمب شدند و ۳۵ قبضه سلاح جنگی، ۱۷ قبضه سلاح سرد و ۴۶ خودرو از اوباش کشف و توقیف شد.

او گفت: ۵۱۴ هزار مواد محترقه، ۴۰۰ کیلوگرم مواد اولیه محترقه کشف شد و در حوزه فضای حقیقی نیز ۱۳۹ محله، بوستان، قهوه‌خانه، سفره‌خانه و باشگاه مورد بازدید و پاکسازی کامل قرار گرفت.

4636394

سردار رحیمی گفت: ۹۴ نفر از افرادی که در فضای مجازی اوباش‌گری و قدرت نمایی می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند که در یک مورد ۱۶ متهم با بیش از ۲ میلیون دنبال‌کننده که فرهنگ‌های نوظهور و ناهنجار را ترویج می‌دادند، شناسایی‌ و صفحات آن‌ها بسته شد.

به گفته رئیس پلیس تهران ۴متهم با بیش از ۶۰ هزار انواع داروی سرطانی و سقط جنین غیرمجاز دستگیر و کشف شد.

او گفت: ۲ متهم به دلیل هک و کلاهبرداری از بستر شبکه‌های مجازی دستگیر شدند که ۷۵ شاکی داشته که ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری کرده‌اند.

۲ باند که اقدام به اجاره کارت‌های بانکی می‌کردند با ۱۲ متهم شناسایی و ۲۵ نفر نیز در زمینه قمار شناسایی و دستگیر شدند که در این بین ۳۷ درگاه بانکی و ۱۱ صفحه اینستاگرامی بسته شد.

۱۵ متهم که تحت عنوان برنده شدن در قرعه کشی رادیویی اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، دستگیر شدند که اغلب این افراد از داخل زندان اقدام مجرمانه خود را اجرا و ۳ میلیارد تومان پول مردم را سرقت کردند.

طی ۱۰ ماهه گذشته شرارت ۳۳ درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش داشته است.

حجم ویدیو: 3.91M | مدت زمان ویدیو: 00:01:34
منبع : همشهری
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه