ارسال به دیگران پرینت

رئیس شورای شهر کرج:

شهرداری کرج حاشیه اتوبان تهران - کرج را سامان می‌دهد

البرز - رئیس شورای شهر کرج از طرح مصوبه‌ای در استانداری البرز به منظور تحویل ۲۲ کیلومتر حاشیه اتوبان تهران- کرج به شهرداری این کلانشهر خبر داد.

شهرداری کرج حاشیه اتوبان تهران - کرج را سامان می‌دهد

 جواد چپردار عصر شنبه در جریان سیزدهمین جلسه بررسی متمم بودجه ۱۴۰۰ شهرداری کرج از طرح مصوبه‌ای در استانداری به منظور تحویل ۲۲ کیلومتر حاشیه اتوبان تهران- کرج به شهرداری این کلانشهر خبر داد و گفت: مکاتبات حقوقی و اداری این اقدام در حال انجام است.

وی بیان کرد: در بازدید از حاشیه اتوبان و ورودی‌های شهر شاهد وضعیت نامناسب این بخش‌ها بودیم.

چپردار افزود: بر این اساس طی بازدید میدانی و برگزاری جلسه‌ای در استانداری، مصوب شد مسئولیت رسیدگی به دو طرف حاشیه اتوبان تهران – کرج به شهرداری کرج واگذار شود.

به گفته این مسئول، این طرح از طریق توافق با ادارات راهداری و شهرسازی انجام می‌گیرد و در کنار ساماندهی ورودی‌های استان موضوع زیبا سازی، کمربند سبز، تبلیغات محیطی، المان‌های شهری، مشاهیر و شهدای گراتقدر نیز مورد توجه، اهتمام و اجرا قرار دارد.

وی، بیان کرد: در جریان بررسی متمم بودجه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری که به بحث ساخت و ایجاد المان‌های شهری می‌پردازد، لازم است این امر نیز مورد توجه قرار گیرد و در صورت امکان مقدمات تهیه المان‌ها و امکانات مورد نیاز مسیر تهیه شود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه