ارسال به دیگران پرینت

در نشست مطالبه‌گری از نماینده مجلس مطرح شد؛

انتقاد دانشجویان از گسترش افسار گسیخته صنایع آلاینده در میبد

انتقاد دانشجویان از گسترش افسار گسیخته صنایع آلاینده در میبد، مهمترین موضوع مطرح شده در نشست پرسش و پاسخ و مطالبه گری دانشجویان دانشکده پرستاری میبد با نماینده مردم میبد در مجلس است.

انتقاد دانشجویان از گسترش افسار گسیخته صنایع آلاینده در میبد

مسئول بسیج پایگاه امام جعفر صادق(ع) دانشکده پرستاری میبد، عصر امروز در این جلسه اظهار داشت: طی سال های اخیر شهرستان میبد به خاطر گسترش افسارگسیخته صنایع آلاینده نظیر کاشی و سرامیک و فولاد، دچار آسیب‌های جبران ناپذیری در عرصه سلامت شده به نحوی که در بعضی از روزهای سال، شاخص آلودگی هوا از حد استاندارد بالاتر رفته و متاسفانه میبد یکی از آلوده ترین شهرهای کشور شده است.

محمدحسن قیصری افزود: متاسفانه با تمام توصیه هایی که آیت الله اعرافی، امام جمعه میبد در خطبه های نمازجمعه و جلسات شورای اداری شهرستان داشته اند، تاکنون هیچ حرکت مؤثری از سوی مسئولان اجرایی شهرستان صورت نگرفته و حتی گاهی خلاف آن عمل شده تا جایی که شنیده شده مجوز تعدادی کارخانه جدید کاشی و سرامیک برای شهرک صنعتی ۲ میبد صادر شده است.

وی تاکید کرد: ما دانشجویان دانشکده پرستاری میبد به عنوان نماینده کوچکی از کادر سلامت کشور از شما نماینده انقلابی شهرستان میبد تقاضا داریم که مسئله سلامت مردم شهرستان را در اولویت خود قرار داده و با رایزنی با مسئولان استانی و کشوری، مجوزهای صادر شده را ابطال و یا تبدیل به صنایع پاک کنید .

قیصری افزود: همچنین درخواست داریم برای بهبود هوای آلوده شهرستان تلاش بیشتری کرده و با ارائه راهکارهای مناسب و سختگیری‌های بیشتر، صنایع آلاینده را مجبور به اجرای دستورالعمل های زیست محیطی کنید.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه