ارسال به دیگران پرینت

مقام وزارت خارجه آمریکا:

همه گزینه‌ها در ارتباط با مسکو روی میز است!

دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور اروپا و اوراسیا امروز در ادامه سیاست های روسیه هراسانه این کشور ادعا کرد: همه گزینه‌ها در ارتباط با مسکو روی میز است!

همه گزینه‌ها در ارتباط با مسکو روی میز است!

«کارن دانفرید» (Karen Donfried) دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور اروپا و اوراسیا امروز جمعه اعلام کرد که در برابر استقرار نیروها و تجهیزات نظامی روسیه در مرز با اوکراین، همه گزینه ها روی میز است.

دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور اروپا و اوراسیا در این خصوص ادامه داد: ما در حال کار هستیم تا اطلاعات بیشتری به دست آوریم. این جایی است که ما در حال حاضر قرار داریم و با شرکای اوکراینی خود تعامل می‌کنیم.

این در حالیست که چندی پیش اوکراین ادعا کرد که مسکو نیروهای نظامی و تجهیزات رزمی خود را در مرز با اوکراین مستقر کرده است؛ ادعایی که کرملین آن را قویاً رد کرده است.

«ینس استولتنبرگ» دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) نیز ساعاتی پیش با برگزاری کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد: وزرای خارجه کشورهای ناتو در پایتخت کشور لتونی درباره افزایش فعالیت های نظامی روسیه در مرز اوکراین گفتگو می کنند! مسکو تجهیزات سنگین نظامی و نیروهای رزمی خود را نزدیم مرز اوکراین مستقر کرده است. اگر مسکو از نیروهای خود علیه اوکراین استتفاده کند، این اقدام هزینه هایی را در پی خواهد داشت. ما از روسیه می خواهیم تا از تصمیماتش پیرامون بستن دفاتر ما و اخراج هیئت نمایندگی ما در مسکو تجدیدنظر کند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه