ارسال به دیگران پرینت

ترافیک تهران | مترو و اتوبوس |حمل و نقل عمومی | وضعیت ترافیکی پایتخت | تصادف

هر دقیقه یک تصادف در تهران رخ می‌دهد

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که روزانه ۱۷۰۰ تصادف اعم از جرحی و خسارتی در تهران رخ می‌دهد.

هر دقیقه یک تصادف در تهران رخ می‌دهد

سرهنگ محمد رازقی در همایش مهندسی و ایمنی ترافیک که پیش از ظهر امروز در ستاد فاتب برگزار شد،گفت: شهر تهران جمعیتی حدود ۹ میلیون نفر دارد. در این شهر روزانه حدود ۱۷۰۰ تصادف رخ می‌دهد و به عبارتی دیگر می‌توان گفت که هر یک دقیقه یک تصادف در معابر پایتخت رخ می‌دهد.

وی شمار موتورسیکلت‌ها در تهران را چهار میلیون و ۲۰۰ هزار  دستگاه اعلام کرد و گفت: معادل همین تعداد نیز خودرو در تهران شماره‌گذاری شده و علاوه بر آن تعداد قابل توجهی خودرو نیز در حال تردد در معابر است که دارای پلاک شهرهای دیگر است.

 

رازقی با بیان اینکه حدود ۶۶۰ تقاطع هوشمند درتهران داریم، گفت:  مشکل اصلی ما فوتی های موتورسیکلت سواران است که باید این موضوع و مشکل حل شود.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت : تعاملات مناسب و سازنده ای با کمیسیون های فنی به میزان ۳۳۶ جلسه و کمیته فنی ۲۵ جلسه و ۱۴ جلسه با موضوع ساماندهی موتورسواران برگزار شده است و جلسات تخصصی و نشست های مشترک با مجموعه شهرداری و معاونین آن داشته ایم.

وی به طرح موتوریار اشاره کرد و گفت: طرح موتور یار در این مدت بسیار اثر گذار بوده و توانسته است آمار تخلفات موتورسواران را تا حدود زیادی کاهش دهد .

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه