ارسال به دیگران پرینت

کرونا |شیوع کرونا | دورکاری کارکنان اداره‌ها

دورکاری کارکنان اداره‌ها در کدام استان لغو شده است ؟

تمام کارمندان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی و بانک‌ها باید از امروز یکشنبه ۱۸ مهرماه در محل کار خود حاضر شوند و هیچ رده شغلی در اداره‌های استان سمنان برنامه دورکاری ندارد.

دورکاری کارکنان اداره‌ها در کدام استان  لغو شده است ؟

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: دورکاری در سطح اداره های کلیه شهرهای استان با توجه به روند کاهشی شیوع کرونا لغو شد.

 فاطمه منصوری شامگاه شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها گفت: طی چند هفته گذشته روند کاهشی ابتلا به کرونا در تمامی هشت شهرستان استان سمنان در شاخص ابتلا، بستری و مرگ و میر را شاهد بودیم که این امر ناشی از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و سرعت بخشی واکسیناسیون در سطح استان است. 

وی اظهار داشت: بر اساس ابلاغیه جدید ستاد کرونا، تمام کارمندان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی و بانک‌ها باید از امروز یکشنبه ۱۸ مهرماه در محل کار خود حاضر شوند و هیچ رده شغلی در اداره‌های استان سمنان برنامه دورکاری ندارد.

منصوری تصریح کرد: از تلاش تمامی کارکنان دولت در شرایط سخت کرونایی تشکر می‌کنیم و بر ضرورت رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک در سطح ادارات و دستگاههای دولتی تا پایان همه گیری کووید ۱۹ تاکید داریم. 

 

 

 

 
 
 
 

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه