ارسال به دیگران پرینت

معاون تیپ ۴۰ هجومی نزاجا‌: توطئه‌های خرابکارانه دشمنان در غرب کشور خنثی شد

کنعانی معاون تیپ ۴۰ هجومی و متحرک نزاجا گفت: تیپ ۴۰ ارتش امروز این افتخار را دارد تا در مرز‌ها نسبت به مراقبت‌های لازم از تیم‌های خرابکار نظام استکباری بپردازد که هم‌اکنون نیز در منطقه غرب کشور این مأموریت را به شایستگی انجام داده و در چند مرحله توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

معاون تیپ ۴۰ هجومی نزاجا‌: توطئه‌های خرابکارانه دشمنان در غرب کشور خنثی شد

معاون تیپ ۴۰ هجومی و متحرک نزاجا با بیان اینکه هوشیارانه از مرز‌های ایران حراست می‌کنیم، گفت: توطئه‌های توطئه‌های خرابکارانه دشمنان در غرب کشور خنثی شد.

علی کنعانی صبح امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان تیپ ۴۰ ارتش در اردبیل اظهار داشت: تیپ ۴۰ ارتش در دوران دفاع مقدس در ۱۶ عملیات سعی کرد تا موفقیت را برای کشورمان حاصل کند و در این ایام برای صیانت از مرز و بوم کشورمان توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشت.

وی بیان کرد: در ایام هشت سال دفاع مقدس، تیپ ۴۰ ارتش یک هزار و ۶۰۳ شهید، بیش از ۲ هزار جانباز و یک‌هزار و ۴۰۰ آزاده تقدیم نظام مقدس انقلاب اسلامی کرد تا وجبی از خاک مقدس ایران اسلامی به دست دشمنان نیفتد و این موضوع برای ملت شریف ایران اسلامی بیش از هر موضوعی حیاتی بود.

معاون تیپ ۴۰ هجومی و متحرک نزاجا گفت: تیپ ۴۰ ارتش امروز این افتخار را دارد تا در مرز‌ها نسبت به مراقبت‌های لازم از تیم‌های خرابکار نظام استکباری بپردازد که هم‌اکنون نیز در منطقه غرب کشور این مأموریت را به شایستگی انجام داده و در چند مرحله توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

کنعانی بیان کرد: امنیت و آرامش کشورمان را مرهون جانفشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم که در این راستا ارتش جمهوری اسلامی ایران اعم از زمینی، دریایی و قرارگاه هوایی سعی می‌کند تا در دفاع از مرز و بوم کشور همواره هوشیارانه عمل می‌کند و با مجهز شدن به جدیدترین امکانات در تلاش برای مرزبانی شایسته از حیثیت این کشور است.

وی تصریح کرد: نیرو‌های شجاع و دلیر ارتش در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن همیشه صلابت خود را به نمایش گذاشته‌اند و هم‌اکنون نیز بیش از هر زمان دیگری مدافع این مرز و بوم الهی خواهند بود.

معاون تیپ ۴۰ هجومی و متحرک نزاجا با اشاره به واکسیناسیون نیرو‌های ارتشی نیز گفت: واکسیناسیون نیرو‌های ارتشی در حال حاضر به پایان رسیده و رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در کنار این موارد در اولویت کاری قرار گرفته است.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه