ارسال به دیگران پرینت

اربعین | تور زمینی اربعین | موکب‌داران | اتوبوس | ایران و عراق

مسافران برای خرید بلیت اربعین به صورت حضوری اقدام کنند

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در حال حاضر به مسافران پیشنهاد می شود که برای خرید بلیت اربعین با نرخ مصوب به صورت حضوری اقدام کنند.

مسافران برای خرید بلیت اربعین به صورت حضوری اقدام کنند

محمد حسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه در حال حاضر طبق پیش بینی صورت گرفته یک شرکت هواپیمایی اقدام به فروش بلیت با نرخ مصوب می کند، گفت: طبق ظرفیتی که برای این شرکت هواپیمایی در نظر گرفته شده در حال حاضر بلیت را عرضه می کند.

او ادامه داد: سازمان هواپیمایی پیگیری لازم از تمامی ایرلاین ها برای عرضه بلیت با نرخ مصوب را بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته انجام می دهد و نظارت لازم بر پروازهای این ایام را دارد.

ذیبخش تاکید کرد: به مسافران پرواز اربعین توصیه می شود که در حال حاضر برای خرید بلیت به قیمت نرخ مصوب اربعین به صورت حضوری و از طریق دفاتر خدمات مسافرتی معتبر اقدام کنند.

پیش از این خوشخو مدیر کل دفتر نظارت بر شرکت های هواپیمایی و آژانس های مسافرتی اعلام کرده بود که پرواز‌های اربعین از بازه زمانی ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهر ماه برنامه ریزی شده و امسال دولت عراق صرفا پذیرش مسافر را از طریق هوایی انجام می‌دهد و شرایطی را در این خصوص مشخص کرده است.

به گفته خوشخو عمده‌ترین شرایط کشور عراق برای سفر اربعین امسال گرفتن ویزا در تهران، تزریق دو دوز واکسن کرونا و انجام تست پی سی آر ۷۲ ساعت قبل از پرواز است. بسیاری از افراد که دو دوز واکسن خود را تزریق کرده اند، در این سامانه ثبت نام کرده اند و این سامانه به وزارت بهداشت جهت صحت سنجی اطلاعات لینک داده شده است.

مدیر کل دفتر نظارت بر شرکت های هواپیمایی و آژانس های مسافرتی ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته فهرست این افراد به وزارت عراق جهت ارائه ویزا ارسال شده و باید در بازه تعریف شده نسبت به تهیه ویزا اقدام کنند. بعد از تایید، فهرست افراد به سازمان هواپیمایی و شرکت‌های هواپیمایی جهت صدور بلیت ارسال می‌شود.

پیش از این مقام مسئول سازمان هواپیمایی اعلام کرده بود که این سازمان هیچ مماشاتی با ایرلاین ها در رابطه با رعایت حقوق مسافران نخواهد کرد و اگر شرکت‌های هواپیمایی مواردی را که در جلسه اعلام شده، رعایت نکنند با آن‌ها برخورد خواهد شد و به زوار توصیه می‌شود که اگر قرار است به این سفر بروند از ویزای خود مطلع شوند و برای گرفتن بلیت حتما به دفاتر و‌ آژانس‌های هواپیمایی معتبر مراجعه کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه