ارسال به دیگران پرینت

واکسیناسیون | مراکز واکسیناسیون خودرویی تهران | واکسیناسیون خودرویی

مراکز واکسیناسیون خودرویی در تهران +آدرس

واردات و تولید واکسن در ایران افزایش یافته و بر سرعت واکسیناسیون هم افزوده شده است. در شهرهای مختلف ، واکسیناسیون شبانه روزی راه اندازی شده است.

مراکز واکسیناسیون خودرویی در تهران +آدرس

با ورود واکسن کرونا به ایران ، مراکزی برای واکسیناسیون خودرویی نیز در شهرها تعیین شد. مراجعه کنندگان به مراکز واکسیناسیون خودرویی با وسیله نقلیه خود در محل حاضر شده و بدون خروج از  خودرو ،همانطور که روی صندلی خودرو خود نشسته اند، واکسن کرونا را دریافت می کنند. واکسیناسیون خودرویی باعث می شود که مراجعه کنندگان ، حضور کمتری در جمع دیگر مراجعه کنندگان داشته باشند و انتقال کرونا کاهش یابد.

واردات و تولید واکسن کرونا در  ایران افزایش یافته و بر سرعت واکسیناسیون هم افزوده شده است. در شهرهای مختلف ، واکسیناسیون شبانه روزی راه اندازی شده است. در تهران همه مراکز واکسیناسیون طبق گفته فرمانده سپاه تهران، شبانه روزی خواهد شد.

آدرس مراکز واکسیناسیون خودرویی در تهران

سوالی که این روزها برای برخی از شهروندان مطرح است این است که کدام مراکز واکسیناسیون در تهران خودرویی است.

مرکز واکسیناسیون بوستان آزادگان ،مرکز واکسیناسیون پارکینگ جنوبی حرم شاه عبدالعظیم، مرکز واکسیناسیون خودرویی پارک پرندگان سه، مرکز واکسیناسیون خودرویی مجموعه فرهنگی ، ورزشی مروارید، مراکزی هستند که شهروندان تهرانی با خودرو می توانند به این مکان ها مراجعه و واکسن کرونای خود را دریافت کنند.

 

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه