ارسال به دیگران پرینت

آزمون کارآموزی وکالت در مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۵ برگزار گردید

نتایج آزمون وکالت اعلام شد

اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در آزمون کارآموزی وکالت که در روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۵ برگزار گردید، می‌رساند که نتایج آزمون مذکور از روز سه شنبه مورخ ۰۲/۰۶/۱۴۰۰ در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد. متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورت هرگونه سوال در رابطه با نمره آزمون و یا سهمیه شرکت در آزمون، می توانند موضوع خود را فقط در قسمت سیستم پاسخگویی این سازمان حداکثر تا تاریخ ۰۶/۰۶/۱۴۰۰ مطرح نمایند.


نتایج آزمون وکالت اعلام شد

نتایج آزمون وکالت کانون‌های وکلای دادگستری اعلام شد.

اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) اعلام کرد:

به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در آزمون کارآموزی وکالت که در روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۵ برگزار گردید، می‌رساند که نتایج آزمون مذکور از روز سه شنبه مورخ ۰۲/۰۶/۱۴۰۰ در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد. متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورت هرگونه سوال در رابطه با نمره آزمون و یا سهمیه شرکت در آزمون، می توانند موضوع خود را فقط در قسمت سیستم پاسخگویی این سازمان حداکثر تا تاریخ ۰۶/۰۶/۱۴۰۰ مطرح نمایند.

ضمناً متقاضیان درصورتی که درخصوص شرایط و ضوابط آزمون سوال یا سوالاتی دارند می‌توانند موضوع را صرفاً به صورت کتبی به کانون‌های محلی اعلام نموده و نتیجه رسیدگی را نیز از آن طریق پیگیری نمایند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه