ارسال به دیگران پرینت

دعوا در اتوبوس تیم‌ملی

بازیکن اسبق استقلال از ماجرای خط خوردنش در تیم ملی اعزامی به جام جهانی 2006 آلمان پرده برداشت.

 دعوا در اتوبوس تیم‌ملی

شبنم روحی: هادی شکوری مدافع اسبق استقلال، ذوب آهن و شاهین بوشهر در 39 سالگی پرده از اتفاقی برداشت که 15 سال پیش برای او در تیم ملی زمان برانکو ایوانکوویچ رخ داده و تاکنون درباره آن صحبت نکرده بود. شکوری در آستانه حضور در جام جهانی 2006 آلمان بود اما به یک باره همه چیز تغییر کرد و برخلاف سرمربی تیم ملی اسم او را خط زدند و این بازیکن تا آستانه خداحافظی از فوتبال هم قرار گرفت.

ماجرای خط خوردنت از تیم ملی در سال 2006 چه بود که تا امروز حاضر به صحبت درباره آن نشده بودی؟

تقریبا همه کسانی که در تیم بودند می دانند که آن سال چه اتفاقی افتاد. هیچ وقت نمی خواستم درباره این مسئله صحبت کنم.  من در لیست اعزامی بودم ما در نهایت نفرات را عوض کردند. حتی به من زنگ زدند و حضورم در ترکیب نهایی را تبریک گفتند. حتی مصاحبه های آن زمان هم وجود دارد.

چه اتفاقی رخ داد که نام هادی شکوری از لیست برانکو خط خورد؟

دو نفر از پنج نفری که خط خوردند با یکدیگر دعوا کردند و ساعت 11 شب آقای دادکان به هتل آمد. همان شبی که برانکو در برنامه نود لیست نهایی تیم ملی را منتشر کرد. همان شب 5 بازیکن که خط خورده بودند به تیم برگشتند و 5 نفر دیگر خط خوردند.

رئیس وقت فدراسیون اسامی جدید را جایگزین کرد؟

من نمی دانم چه تصمیم گیری صورت گرفت به هرشکل اینگونه بود. بعد از آن هم آقای دادکان به من گفت که هرشرایطی برای دیگر بازیکنان مهیا شود برای خط خورده ها هم در نظر می گیریم. در نهایت من و نیکبخت در لیست رزرو قرار گرفتیم و دو روز قبل از اولین بازی ستار زارع مصدوم شد. آقای فرکی از آلمان با من تماس گرفت و گفت سریع کارهایت را انجام بده و به تیم ملحق شد. حتی به من گفتند که ساعت پنج بلیت بگیر و بیا. من هرچه منتظر شدم اصلا خبری نشد و به فدراسیون هم زنگ زدم کسی جواب نداد و گفتند همه در آلمان هستند! پاسپورت من نزد فدراسیون بود و من هم نتوانستم بروم. تیم هم محرم نوید کیا را که تازه جراحی کرده بود و با عصا رفت و آمد می کرد را به جای من گذاشت! اتفاقات زیادی در دوران فوتبال من رخ داد اما همیشه سرم بالا بوده که به هیچ کجا وصل نبودم و با توانایی خودم جلو رفت.

برانکو چه واکنشی نسبت به این اتفاقات داشت؟

برانکو از خط خوردن من ناراحت بود  اما گفت من کاره ای نبودم  و تو را می خواستم. در جام جهانی 98 هم اتفاقات زیادی افتاد و بازیکنانی در تیم قرار گرفتند که سرمربی آن ها را خط زده بود. من سه سال در اردوی تیم ملی بودم اما شرایط به شکلی شد که واقعا در 22 سالگی دچار مشکلات روحی شدم و می خواستم فوتبال را کنار بگذارم. نمی دانم فوتبال ما تا چه زمانی می خواهد به این شکل پیش برود.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه