ارسال به دیگران پرینت

کار زشت و ناپسند دو مرد جوان با توله سگ بی نوا

2 کارگر جوان دست به اقدامی بسیار زشت زدند و یک توله سگ را با اسپری رنگ کردند.

کار زشت و ناپسند دو مرد جوان با  توله سگ بی نوا

سگ ها یکی از حیواناتی هستند که از گذشته بسیار دور برای کمک به ما انسان ها آمدند و در زمینه های مختلفی مانند کشاورزی و دامداری به ما کمک بسیار زیادی کردهاند و همانگونه که مستحضر هستید،آنها هنوز هم در این زمینه ها بسیار فعالیت می کنند.

با این وجود اینروزها اغلب این حیوانات در شهرها به عنوان حیوان خانگی نگهداری می شوند اما انسان هایی هستند که به این حیوانات نهایت ظلم و جنایت را می کنند با اینکه می دانند آنها در زندگی ما انسانها یکی از اصلی ترین موارد بوده اند. روز گذشته در همین زمینه ویدیویی ویروسی تمام صفحات مجازی را در دست خود گرفت و کاربران زیادی به آن از خود واکنش نشان دادند.

ویدیویی از دو مرد جوان که در حال رنگ کردن یک توله سگ به رنگ قرمز بودند منتشر شد که با انتشار این ویدیو در صفحات مجازی غوغایی در میان علاقمندان به حیوانات و حقوق حیوانات شد.آنها کار زشت این دو مرد جوان را یکی از بدترین کارهایی دانستند که در شخصیت انسان ها نمی باشد و آنها در کمال میل و خنده رویی توله سگ بی نوا را با اسپری رنگ قرمز،رنگ کردند.

برخی از کاربران این گونه می کفتند که این دو فرد جوان مرتکب اشتباهی بزرگ شده اند و باید در عموم مردم از این کار اشتباه خود معذرت خواهی نمایند.

با این وجود،کار زشت و ناپسند این دو مرد جوان،توانست منجر به خشم عمومی کاربران صفحات مجازی شود و ویدیو آنها نیز به شدت در صفحات مجازی منتشر شد.

 

منبع : برنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه