ارسال به دیگران پرینت

دستگیری اعضای باند زمین‌خواری| 12نفر از اعضای اصلی باند زمین خواری در تهران دستگیر شدند

دستگیری اعضای باند زمین‌خواری به تازگی اتفاق افتاده است. 12نفر از اعضای اصلی باند زمین خواری در تهران دستگیر شدند. اعضای باند زمین‌خواری در تهران توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.

دستگیری اعضای باند زمین‌خواری| 12نفر از اعضای اصلی باند زمین خواری در تهران دستگیر شدند

12 نفر از اعضای اصلی باند حرفه‌ای جعل اسناد و زمین‌خواری که مبادرت به کلاهبرداری، تصاحب و فروش اراضی و اموال عمومی و دولتی می‌کردند؛ شناسایی و دستگیر شدند.

با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله‌ تعالی فرجه‌الشریف)، یک باند حرفه‌ای جعل اسناد و زمین‌خواری که مبادرت به کلاهبرداری، تصاحب و فروش اراضی و اموال عمومی و دولتی می‌کردند؛ شناسایی و دستگیر شدند.

برابر اسناد پرونده، باند مزبور با محوریت یکی از سردفتران شهر تهران و با همراهی افرادی از ادارات ثبت اسناد و زمین‌خواران پس از شناسایی املاک، با شگردهایی همچون جعل و دستبرد به اسناد دفتر رسمی، اقدام به تعویض برگ‌های اصلی دفاتر با برگ‌های جعلی بازنویسی می‌نمودند؛ که با تهیه رونوشت جدید از سند رسمی، نهایتاً با وکالت فروش و اخذ سند قطعی از اراضی یاد شده به اسم خویش و خانواده دیگر افراد، مرتکب این عمل مجرمانه ‌شده‌اند.

این باند کلاهبردار اراضی مجهول المالک، املاک اشخاص ساکن خارج از کشور و اراضی عمومی و دولتی را شناسایی و سپس با سوءاستفاده از سوابق اسنادی ثبت شده در دفاتر اسناد رسمی مبادرت به جعل، تصاحب و فروش این اموال می‌کردند.

در این عملیات 12 نفر از اعضای اصلی باند مذکور دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه