ارسال به دیگران پرینت

فتنه اکبر در راه است؟| سخنان جنجالی نماینده ولی فقیه در هرمزگان درباره انتخابات و فتنه اکبر

فتنه اکبر در راه است؟ سخنان جنجالی نماینده ولی فقیه در هرمزگان درباره انتخابات و فتنه اکبر منتشر شده است. ​نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: فتنه اکبر فتنه‌ای چند بعدی است که اگر رخ دهد، آسیب‌های زیادی خواهد زد و باید عمق بصیرت خود را افزایش دهیم تا این فتنه در نطفه خفه شود و این میسر نخواهد بود مگر با افزایش آگاهی و بصیرت جامعه.

فتنه اکبر در راه است؟| سخنان جنجالی نماینده ولی فقیه در هرمزگان درباره انتخابات و فتنه اکبر

حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده:

* کشوری دست برتر و قدرت دارد که میدان را در دست داشته باشد و ایجاد دوگانه دیپلماسی و میدان حرفی سطحی بود.

* میزان مشارکت و حضور در انتخابات در شرایطی که رسانه‌های بیگانه به دنبال کاستن از این حضور هستند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همراستایی برخی افراد کوته‌فکر داخلی که عدم تأیید خود را سبب عدم مشارکت مردم می‌دانند، نشانه شکل‌گیری یک فتنه است.

* (با اشاره به در پیش بودن فتنه اکبر در کشور): فتنه اکبر فتنه‌ای چند بعدی است که اگر رخ دهد، آسیب‌های زیادی خواهد زد و باید عمق بصیرت خود را افزایش دهیم تا این فتنه در نطفه خفه شود و این میسر نخواهد بود مگر با افزایش آگاهی و بصیرت جامعه.

* شورای نگهبان وظیفه تشخیص صالح و مردم وظیفه انتخاب اصلح را دارند و لذا تبیین شاخص‌ها برای مردم در انتخابات اهمیت ویژه‌ای دارد و صیانت از اخلاق در این عرصه اهمیت هرچه بیشتری دارد.

* کاندیداهای انقلابی باید تجسم رعایت اخلاق باشند و از بی‌اخلاقی در انتخابات پرهیز کنند و مردم نیز اخلاق انتخاباتی را از کاندیداها مطالبه کنند و بدانند که آنها که بدنبال ایجاد فضای غبارآلود در انتخابات هستند، دلسوز مردم نیستند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه