ارسال به دیگران پرینت

فوت 2 کارگر در معدن نمک نیشابور

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور (خراسان رضوی) گفت: ۲ کارگر بر اثر سقوط در معدن نمک روستای «آبقو» در این شهرستان جان باختند.

فوت 2 کارگر در معدن نمک نیشابور

به گزارش‌ روز شنبه روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ نیشابور، مصطفی افشار نیک افزود: این حادثه ساعت ۱۲ و ۲۸ امروز به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ نیشابور اطلاع داده شد که حاکی از سقوط ۲ کارگر ۴۸ و۳۳ ساله از ارتفاع حدودا پنج متری به داخل معدن آبقوی نیشابور بود و پایگاه های اورژانس شهری ۹ و شهر فیروزه به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از رسیدن کارشناسان اورژانس بر بالین مصدومان و تحویل گرفتن مصدومان از یک خودرو سواری در محدوده‌ روستای «باغشن» و انجام معاینات اولیه مشخص شد که بیماران فاقد هوشیاری، تنفس و ضربان قلب بوده و بلافاصله عملیات احیای قلبی ریوی آنان آغاز شد.

وی اظهار داشت: مصدومان پس از انجام احیای قلبی ریوی و برقراری راه هوایی پیشرفته، به بیمارستان حکیم انتقال یافتند ولی با وجود تلاش کارشناسان اورژانس ۱۱۵، بر اثر شدت جراحات وارده جان باختند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور یادآور شد: توصیه می شود کارگران ساختمانی و معادن که همیشه با خطر سقوط از سطوح غیرهم‌تراز مواجه هستند آموزش‌های لازم و تخصصی‌تر برای کار در ارتفاع را دیده و از وسایل ایمنی برای انجام کار در ارتفاع استفاده کنند.

مرکز شهرستان‌ ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه