ارسال به دیگران پرینت

شعار و رنگ انتخاباتی عارف چیست؟| عارف، کاندیداتوری که رنگ انتخاباتی اش را زود مشخص کرد

شعار و رنگ انتخاباتی عارف چیست؟ عارف، کاندیداتوری که رنگ انتخاباتی اش را زود مشخص کرد. عارف برای شرکت در انتخابات اعلام کاندیداتوری کرد. او همچنین شعار و رنگ انتخاباتی اش را مشخص کرد.

شعار و رنگ انتخاباتی عارف چیست؟| عارف، کاندیداتوری که رنگ انتخاباتی اش را زود مشخص کرد

محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان برای حضور در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، که در خردادماه امسال برگزار خواهد شد، اعلام کاندیداتوری می‌کند. برخی از افراد نزدیک به محمد رضا عارف به دیده بان ایران گفته اند این فعال سیاسی اصلاح طلب «رنگ سفید » را به عنوان شعار انتخاباتی خود برگزیده است.

محمدرضا عارف در سابقه کاری خود، معاونت وزارت علوم، ریاست دانشگاه تهران و همچنین کرسی وزارت ارتباطات، ریاست سازمان برنامه و بودجه و معاونت اولی ریاست جمهوری در دولت اصلاحات را دارد و هم اکنون عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

بنابر شنیده های محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان برای حضور در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، که در خردادماه امسال برگزار خواهد شد، اعلام کاندیداتوری می‌کند.

قرار است عارف طی روزهای آینده با برخی رسانه های تصویری و خبرگزاری ها مصاحبه هایی درخصوص تشریح برنامه های خود برای اداره کشور داشته باشد.

وی همچنین افزود: شعار دولت دکتر عارف دولت «زندگی» است و می خواهد زندگی مردم در به وضعیت عادی باازگرداند.

برخی از افراد نزدیک به محمد رضا عارف به دیده بان ایران گفته اند این فعال سیاسی اصلاح طلب «رنگ سفید » را به عنوان شعار انتخاباتی خود برگزیده است. این فعال سیاسی در توضیح رنگ انتخاباتی عارف گفته است: « چهل سال است که  کشور ما در وضعیت غیر عادی بسر می برد. ما در حوزه سیاست بین الملل، اقتصاد و در حوزه روابط ما با دیگر کشورها در وضعیت قرمز بسر می بریم. هدفی که محمد رضا عارف برای خود برگزیده بازگرداندن کشور به وضعیت عادی است»

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه