ارسال به دیگران پرینت

انواع تست کرونا در منزل و محل کار با قیمت مناسب

تهران به عنوان پایتخت کشورمان از تراکم جمعیتی بالایی برخوردار است و حدود ۱۵ میلیون شهروند را در خود جای داده است. بنابراین تهران امروز بیش از سایر استان‌های همجوار درگیر اپیدمی کرونا می‌باشد. شیوع کرونا در تهران سرعت بیشتری یافته و ضرورت انجام تست و مراقبت‌های قرنطینه‌ای امروز احساس می‌شود.

انواع تست کرونا در منزل و محل کار با قیمت مناسب

تهران به عنوان پایتخت کشورمان از تراکم جمعیتی بالایی برخوردار است و حدود ۱۵ میلیون شهروند را در خود جای داده است. بنابراین تهران امروز بیش از سایر استان‌های همجوار درگیر اپیدمی کرونا می‌باشد. شیوع کرونا در تهران سرعت بیشتری یافته و ضرورت انجام تست و مراقبت‌های قرنطینه‌ای امروز احساس می‌شود.

بنابراین بی‌دلیل نیست که درخواست شهروندان تهرانی به انجام تست کرونا از طریق بزاق افزایش یافته است. آزمایش کرونا در منزل امروز به یکی از بخش‌های پرترافیک در مراکز ارائه خدمات درمانی و پزشکی تبدیل شده است، پس یافتن یک مرکز معتبر نیز در این میان بسیار دشوارتر خواهد شد.

مرکز خدمات درمانی و پزشکی هوم کا با بیش از چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی در منزل و مشاوره آنلاین تست کرونا در منزل را نیز به خدمات خود افزوده و امروز اگر برای تست کرونا در منزل شرق تهران نیاز فوری به حضور تیم تست کرونا داشته باشید کافیست با هوم کا تماس بگیرید. راه‌های ارتباط با مجموعه هوم کا شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ و وب سایت www.homeca.ir می‌باشد و از هر دو طریق، امکان ثبت درخواست وجود دارد.

چرا به خدمات تست کرونا در منزل نیاز داریم

یکی از محدودیت‌ها و بایدهایی که پاندمی کرونا به همراه داشته ضرورت قرنطینه کردن خود و خانواده و بصورت کلی در خانه ماندن جهت کاهش شیوع این بیماری مهلک است. بنابراین در روزهایی که تهران ایام قرمزی را سپری می‌کند و به لحاظ شیوع بیماری یکی از چند استان با وضعیت حاد شناخته شده است ماندن در منزل انجام تست کرونا در منزل از ضروریات خواهد بود.

خدمات تست کرونا در منزل شرق تهران

یکی از مناطقی که در تهران شیوع بالایی از بیماری در آن گزارش شده است منطقه شرق تهران می‌باشد. اما اگر در شرق تهران زندگی می‌کنیم و دسترسی راحتی به مراکز خدمات درمانی و تشخیصی جهت انجام تست کرونا نداریم باید چکار کنیم؟

در قدم نخست قرنطینه و در منزل ماندن بهترین کاریست که ما می‌توانیم برای مقابله با ویروس انجام دهیم. امروز نگرانی حضور در مراکز درمانی و تشخیصی کرونا برای شهروندان تهرانی برطرف شده است. همانگونه که می‌دانید تست کرونا به سه مرحله متفاوت تقسیم می‌شود و در هر مرحله چنانچه تست مثبت باشد فرد وارد فاز قرنطینه و یا بستری بیمارستانی می‌شود.

امروز با امکان انجام تست کرونا از طریق بزاق دهان دیگر نیازی نیست که حتما افراد به مراکز تشخیصی و درمانی مراجعه کنند. اگر به انجام تست کرونا در منزل شرق تهران احتیاج دارید کافیست با هوم کا تماس بگیرید. تست کرونا در منزل یکی از خدماتیست که می‌توانید در دوره اپیدمی کرونا از هوم کا دریافت نمایید. تست کرونا در منزل به روش تست کرونا از طریق بزاق خواهد بود و انجام آن نیز هیچگونه سختی برای افراد خانواده بوجود نخواهد آورد.

چنانچه شما و یا یکی از اعضای خانوادتان از علائمی مشابه بیماری کرونا شکایت دارند بهترین روش این است که در اولین فرصت تست کرونا در منزل را انجام دهید. برای دریافت خدمات تست کرونا در منزل شرق تهران و یا دیگر مناطق تهران می‌توانید از طریق آدرس وب‌سایت www.homeca.ir و یا شماره تماس 02191025595 با هوم کا در تماس باشید.

چگونه می‌توانیم خدمات تست کرونا در منزل شرق تهران را دریافت نماییم

یکی از اهداف هوم کا این است که بهترین و ساده‌ترین روش‌های دریافت خدمات را به مشترکین خود ارائه دهد، بنابراین گروه هوم کا از زمان تماس تا هنگام انجام تست کرونا در منزل و دریافت پاسخ تست در کنار مشترکین عزیز خواهند بود. شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید تست کرونا در منزل را انجام دهید:

  • در مرحله اول با مرکز هوم کا تماس حاصل فرمایید و جهت رزرو وقت انجام تست کرونا در منزل با کارشناسان هوم کا هماهنگی لازم را به عمل آورید.
  • جهت انجام تست کرونا از طریق بزاق در منزل آماده باشید.
  • متخصص آزمایشگاهی هوم کا پس از حضور در منزل شما با توجه به شرایط جسمانی و سلامتی که دارید اقدام به انجام تست کرونا خواهد کرد.
  • تست کرونا ممکن است به روش سرولوژی و یا PCR صورت گیرد.
  • سپس نمونه‌گیری را به آزمایشگاه انتقال می‌دهند و نتایج را به اطلاع شما خواهند رساند.

1--1

انجام تست کرونا در منزل شرق تهران برای سالمندان

یکی از گروه‌های پرخطری که بیش از سایرین در معرض خطر ابتلا به این ویروس هستند و آمار مرگ و میر در این گروه نیز بسیار بالاست سالمندان می‌باشند. هدف ما این است که از عزیزان و خانواده خود با انجام خود مراقبتی اصولی، قرنطینه و درمان به موقع محافظت کنیم، بنابراین مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستانی که در شرایط فعلی خود منبعی از ویروس خواهند بود چندان گزینه مناسبی نیست.

شما می‌توانید درصورت مشاهده علائم ویروس در سالمندان و یا دیگر افراد حاضر در منزل جهت قطع زنجیره بیماری و تشخیص و درمان بموقع با هوم کا تماس بگیرید، بصورت آنلاین وقت تست کرونا در منزل بگیرید و در وقت مقرر خدمات تست کرونا در منزل را دریافت نمایید.

سیستم ایمنی و قوای جسمانی سالمندان در دوره کهنسالی رو به تحلیل می‌گذارد و از این رو مراجعه به بیمارستان درصورتی که وضعیت بیمار حاد نباشد ممکن است حتی بستر تشدید بیماری را فراهم کند. اگر پس از تست کرونا در منزل نتیجه مثبت اعلام شد. متخصص درصورت حاد نبودن شرایط بیمار سالمند توصیه به قرنطینه خانگی می‌کند اما اگر مشکلات و زجر تنفسی رخ داد بهترین کار مراجعه به بیمارستان خواهد بود.

 

آیا کودکان نیز می‌توانند از خدمات تست کرونا در منزل استفاده کنند؟

بله کودکان نیز یکی از گروه‌هایی هستند که به لحاظ سطح ایمنی بدن در دسته پرخطر قرار می‌گیرند اما خوشبختانه این ویروس در کودکان شیوع بسیار پایینی داشته است. چنانچه کودک شما علائم مشکوک به کرونا داشت و یا اینکه به خدمات تست کرونا در منزل شرق تهران احتیاج داشتید می‌توانید جهت رزرو نوبت با مرکز هوم کا تماس بگیرید.

مهمترین محل های نمونه گیری برای تست کرونا در منزل

تست کرونا در منزل امروز یکی از قطعی‌ترین و بهترین روش‌های تشخیص بیماری کرونا شناخته شده است و از سوی دانشمندان نیز مورد تایید قرار گرفته است. دقت تست کرونا از طریق بزاق از تست PCR بالاتر است و انجام آن نیز آسان‌تر خواهد بود و درضمن زمان کمتری نیاز دارد. از مزایای دیگر این روش، مسئله کاهش هزینه‌های تست برای شهروندان است. این روش نسبت به دیگر روش‌های تست کرونا هزینه کمتری را در برمیگیرد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه