ارسال به دیگران پرینت

نماز جمعه کرمانشاه برگزار می‌شود| برگزاری نماز جمعه در کرمانشاه پس از 12 هفته تعطیلی

عباس سروری، دبیر ستاد برگزاری نماز جمعه کرمانشاه از برگزاری مراسم نماز جمعه این هفته کرمانشاه (سوم بهمن‌ماه) خبر داد و گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت سلامت حال مردم 12 هفته بود که نماز جمعه برگزار نشده بود.

نماز جمعه کرمانشاه برگزار می‌شود| برگزاری نماز جمعه در کرمانشاه پس از 12 هفته تعطیلی

عباس سروری، دبیر ستاد برگزاری نماز جمعه کرمانشاه از برگزاری مراسم نماز جمعه این هفته کرمانشاه (سوم بهمن‌ماه) خبر داد و گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت سلامت حال مردم 12 هفته بود که نماز جمعه برگزار نشده بود.

دبیر ستاد برگزاری نماز جمعه کرمانشاه گفت: نماز جمعه کرمانشاه، پس از 12 هفته تعطیلی به‌دلیل شیوع کرونا، این هفته سوم بهمن‌ماه با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های اعلامی در مسجد جامع این شهر اقامه می‌شود.

عباس سروری، دبیر ستاد برگزاری نماز جمعه کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه از برگزاری مراسم نماز جمعه این هفته کرمانشاه (سوم بهمن‌ماه) خبر داد و گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت سلامت حال مردم و نمازگزاران از نهم آبان‌ماه نماز جمعه در کرمانشاه برگزار نمی‌شود.

او ادامه داد: این تصمیم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی مردم مومن و خداجوی استان اتخاذ شده بود که با اعلام وضعیت آبی و  مساعد شدن وضعیت بهداشتی و کرونایی، بعد از ۱۲ هفته تعطیلی، نماز جمعه‌ این هفته سوم بهمن‌ماه در شهر کرمانشاه اقامه خواهد شد.

سروری، از نمازگزاران درخواست شده برای حضور در نماز جمعه به طور حتم ماسک و سجاده شخصی همراه داشته باشند.

دبیر ستاد برگزاری نماز جمعه کرمانشاه گفت: نمازجمعه این هفته به امامت آیت‌الله مصطفی علما با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های اعلامی در مسجد جامع برگزار خواهد شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه