ارسال به دیگران پرینت

حضور سیدحسن و برادرانش در منزل حاج محمد عرب+ عکس

. حاج محمد عرب از پیشکسوتان نهضت امام خمینی(س) بود که به دلیل همین فعالیت‌ها مدتی را در زندان های رژیم پهلوی زیر شکنجه قرار گرفت و تبعید شد.

حضور سیدحسن و برادرانش در منزل حاج محمد عرب+ عکس

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، به همراه حجت الاسلام و المسلمین سید یاسر خمینی و حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی، شب گذشته شنبه ۱۵ شهریور، در منزل مرحوم حاج محمد عرب حضور یافت.

یادگار امام در این دیدار ضایعه درگذشت ایشان را به خانواده وی تسلیت گفت و علو درجات را برای آن مرحوم از خداوند متعال مسألت کرد. حاج محمد عرب از پیشکسوتان نهضت امام خمینی(س) بود که به دلیل همین فعالیت‌ها مدتی را در زندان های رژیم پهلوی زیر شکنجه قرار گرفت و تبعید شد.

مسئولیت آموزش نظامی سپاه قم، شهردار قم، رئیس شورای شهر قم، فعالیت در سازمان صنایع نظامی ایران، معاونت وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، پایه گذاری دانشکده روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه، سفیر ایران در کشور عمان، معاونت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سرکنسولی جمهوری اسلامی ایران در دُبی و...از جمله مسؤولیت های وی بود.

سرانجام حاج محمد عرب ​پدر شهید «حسن عرب» روز ۱۱ شهریور همزمان با سالروز شهادت سید و ساجدین(ع) بعد از سال‌ها تلاش در راه اعتلای نظام اسلامی جان به جان آفرین تسلیم کرد و آسمانی شد.

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه