ارسال به دیگران پرینت

20 میلیون سیم کارت دائمی، امتیاز برجسته همراه اول در برابر دیگر اپراتورها

اپراتور همراه اول در روز ۲۷ خرداد ماه ۹۹ که دهمین مجمع عمومی سالیانه خود را برگزار می کرد، گزارشی از عملکرد خود را در سالی که گذشت، ارائه کرد.

20 میلیون سیم کارت دائمی، امتیاز برجسته همراه اول در برابر دیگر اپراتورها
اپراتور همراه اول در روز ۲۷ خرداد ماه ۹۹ که دهمین مجمع عمومی سالیانه خود را برگزار می کرد، گزارشی از عملکرد خود را در سالی که گذشت، ارائه کرد. همراه اول رتبه اول در بهره وری کل عوامل ارتباطات و مخابرات کشور در بیست‌ و دومین رتبه‌ بندی شرکت‌ های برتر ایران را کسب کرده و رتبه هفدهم فروش و در آمد در  بیست‌ و دومین رتبه ‌بندی شرکت های برتر ایران را کسب کرده است که از مهم ترین دستاورد های اپراتور همراه اول است.
اپراتور اول کشور حدود ۶۰ درصد از سهم بازار درآمدی را در بر می گیرد که شامل حدود 21.5 میلیون مصرف کننده دیتا LTE و حدود 7.9 میلیون جذب مشترک جدید در سال ۱۳۹۸ و عبور از تارگت درآمدی سرویس های دیتا، مکالمه، پیامک، پیامک انبوه، رومینگ و اینترکانکشن را در سال ۹۸ می شود.
در راستای توسعه بازار در سال گذشته، 90.24 میلیون سیم کارت در شبکه اپراتور اول تلفن همراه ایران ثبت شده است، از این تعداد، 20.35 میلیون سیم کارت دائمی همراه اول و 69.89 میلیون سیم‌ کارت اعتباری همراه اول بوده است.
در سال گذشته ARPU مشترکان اپراتور اول رشد ۱۸ درصدی را به ثبت رسانده اند، همچنین قابل توجه است که در مرداد ماه سال ۱۳۹۸ توانست به رکورد جذب یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک سیم کارت در یک ماه دست پیدا کند. 
بنابراین زمان آن رسیده است که اولین اپراتور تلفن همراه کشور به سمت ماموریت اصلی خود که تحقق رویای دیجیتال است نزدیک تر شود. در چشم انداز همراه اول که برای ۵ سال آتی طرح ریزی شده، بر تثبیت جایگاه همراه اول به عنوان یکی از راهبران بازار آی سی تی منطقه و ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند برای توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال تاکید شده است.

unnamed (2)

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه