ارسال به دیگران پرینت

انتصاب نوروزپور به عنوان مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، «محمدرضا نوروزپور» را به عنوان مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) منصوب کرد.

انتصاب نوروزپور به عنوان مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی

براساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم سیدعباس صالحی خطاب به «محمد رضا نوروزپور» آمده است: «نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جناب‌عالی در حوزه فرهنگ و رسانه و با عنایت به مصوبه مجمع عمومی، به موجب این ابلاغ به سمت “مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی” منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و ضمن بهره‌گیری از ظرفیت ارزشمند سرمایه انسانی سازمان، در تقویت مرجعیت و تاثیرگذاری خبری، ارایه تصویر صحیح و امیدآفرین از نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید، تحکیم همگرایی ملی و انسجام اجتماعی و فرصت‌آفرینی برای دیپلماسی رسانه‌ای موفق و موید باشید.» رییس جمهوری 

سوابق مدیر عامل جدید ایرنا

نوروزپور پیش از این به‌عنوان معاون سخنگو و دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت فعالیت داشت.
ریاست امور اطلاع‌رسانی دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، مدیرکلی پایگاه اطلاع رسانی دولت و معاونت مرکز روابط عمومی دفتراز جمله سوابق وی در این دولت بوده است.
سابقه فعالیت رسانه‌ای‌ نوروزپور به دهه 70 خورشیدی بر می‌گردد و تجربه حضور و فعالیت در  رسانه های مختلفی را داشته است.
وی کارشناسی ارشد خود را در رشته علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری و مدرک  دکترایش را در رشته روابط بین‌الملل اخذ کرده است.

تالیف کتاب «نرم خبر و سخت خبر؛ روزنامه‌نگاری پیشرفته» در سال ۱۳۸۴ که اینک به عنوان یکی از منابع درسی حوزه ارتباطات قلمداد می‌شود و دو کتاب ترجمه «مصاحبه‌های نوآم چامسکی درباره یازده سپتامبر» و «حمله به عراق، آنچه رسانه‌ها به شما نگفتند» از جمله فعالیت‌های وی به شمار می‌رود.

سیدضیاء هاشمی مدیر عامل سابق ایرنا در دی‌ماه ۹۶ با حکم سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) منصوب شده بود.

 

 

 

منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه