ارسال به دیگران پرینت

تحویل خودروی دنا پلاسِ اتومات به مشتریان در آینده نزدیک

معاون بازار یابی و فروش ایران خودرو ،ازتحویل دناپلاس اتوماتیک به مشتریان درآینده نزدیک خبرداد.

تحویل خودروی دنا پلاسِ اتومات به مشتریان در آینده نزدیک

بابک رحمانی ضمن عذرخواهی از مشتریان بابت تاخیر در تحویل خودرو ثبت نامی دنا پلاس اتوماتیک ، گفت : براساس برنامه ریزی صورت گرفته ، تولید این محصول از اواسط اردیبهشت ماه آغاز شده و تاپایان خرداد ماه به روزانه 100 دستگاه می رسد.

وی با اشاره به این که دنا پلاس اتوماتیک در سه تیپ تولید می شود ، خاطر نشان کرد : از جمله مزیت های خودروی دنا پلاس اتومات در مقایسه با خودروی دنای معمولی  می توان به گیربکس 6 دنده اتوماتیک،  کروز کنترل، رینگ 16 آلومینیومی اشاره کرد.

رحمانی افزود : خودروی دناپلاس اتوماتیک، مجهز به دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، ایزوفیکس، سان روف و سیستم تهویه اتوماتیک شده است .  

وی خاطر نشان کرد : یکی از تیپ های این خودرو دارای صندلی راننده 8 حرکته(6 حرکت برقی و 2 حرکت دستی)، صندلی سرنشین جلو 6 حرکته(4 حرکت برقی و 2 حرکت دستی) و سیستم مالتی مدیا با صفحه نمایش 7 اینچی، پورت USB، مجهز به بلوتوث، بلندگوها روی درب های جلو و طاقچه عقب است.

رحمانی در خصوص  مصرف سوخت خودروی دنا پلاس اتوماتیک خاطر نشان کرد : مصرف سوخت ترکیبی خودروی دنا پلاس اتومات 8.17 لیتر در 100 کیلومتر و حجم باک آن 60 لیتر است. ترمزهای جلو و عقب این محصول دیسکی، ABS، EBA بوده و مجهز به 4 کیسه هوای ایمنی شامل راننده و سرنشین و جانبی است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از دیگر امکانات خودروی دنا پلاس اتوماتیک را فرمان برقی ، سیستم پایش فشار باد تایرها TPMS، کمربند ایمنی 3 نقطه ای سرنشینان عقب، شیشه دودی شیشه درب های عقب و شیشه عقب، کلیدهای کنترل صوتی روی فرمان MFC، چراغ هایLED جلو، چراغ روز، مه شکن های جلو و عقب، تنظیم ارتفاع چراغ های جلو از داخل، سیستم روشنایی ترک خودرو عنوان کرد.

وی تصریح کرد :  آینه های جانبی در این خودرو برقی راهنمادار بوده و قابلیت تا شوندگی با ریموت را دارند. تنظیم شیشه بالابرهای جلو و عقب برقی، دارای پاور ویندوز و آنتی ترپ و شیشه عقب با گرمکن است.

منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی گروه صنعتی ایران خودرو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه