ارسال به دیگران پرینت

واکنش سوریه به تصمیم آلمان علیه حزب‌الله

وزارت خارجه سوریه ضمن محکوم کردن تصمیم دولت آلمان مبنی بر تروریستی خواندن حزب‎الله لبنان تاکید کرد که این اقدام اعتراف صریح به نقش حزب‌الله در مقابله با متجاوزان است.

واکنش سوریه به تصمیم آلمان علیه حزب‌الله

وزارت خارجه سوریه اقدام آلمان علیه حزب‌الله لبنان را به شدت محکوم کرد.

 
یک منبع در وزارت خارجه سوریه گفت: با قوی‌ترین عبارت‌ها تصمیم دولت آلمان در تروریستی خواندن حزب‌الله را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: این تصمیم دولت آلمان به وضوح تاکید می‌کند که این کشور تحت فشار و دیکته‌های صهیونیسم جهانی و تبعیت حقیرانه از سیاست‌های آمریکا قرار دارد و هیچ استقلالی در سیاست‌های داخلی و خارجی خود ندارد.

این منبع در پایان گفت: سوریه بار دیگر بر نقش بارز حزب‌الله به عنوان یکی از مهم‌ترین جنبش‌های مقاومتی علیه اشغالگران تاکید می‌کند و این تصمیم ظالمانه دولت آلمان را اعتراف آشکار به این نقش می‌داند.

 
سخنگوی وزارت کشور آلمان امروز پنج‌شنبه در حساب توئیتر خود با لحنی خصمانه، جنبش حزب‌الله لبنان را گروهی تروریستی اعلام کرد و خبر داد مقامات برلین تمامی فعالیت‌های این حزب را در خاک آلمان ممنوع کرده‌اند. مقامات امنیتی آلمان مدعی هستند که حدود هزار و ۵۰ نفر از اعضای حزب‌الله در خاک این کشور فعالیت می‌کنند.
 
این تصمیم آلمان ذوق‌زدگی مقامات آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی را در پی داشته است.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • عباس رئیسی ارسالی در

      سلام و درود خدا بر حزب الله
      باید به دولت آلمان گفت شما کفتار صفتان عالم که با آمریکای خونخوار و رژیم یاغی صهیونیستی هم پیمان شدید در غرب آسیا چه غلطی میکنید.شما خود از حامیان و تغذیه کنندگان تروریسم هستید.به یاری خداوند و با اراده پولادین شیر مردان حزب الله، بزودی باید با خفت و خواری منطقه ما را ترک کنید و این گونه تصمیمات شما کفتار صفتان سندی بر حقانیت حزب الله و جمهوری اسلامی سرافراز است.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه