ارسال به دیگران پرینت

روحانی، درگذشت وزیر اسبق بهداشت را تسلیت گفت

| رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم دکتر"موسی زرگر"؛ چهره ماندگار پزشکی کشور، از درگاه احدیت برای ایشان رحمت و رضوان الهی و همجواری با صالحان، و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

روحانی، درگذشت وزیر اسبق بهداشت را تسلیت گفت

متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت چهره ماندگار پزشکی، مرحوم دکتر موسی زرگر، موجب تأثر و اندوه فراوان شد.

این استاد فرهیخته، متعهد و انقلابی در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور از جمله به عنوان دومین وزیر بهداری و بهزیستی جمهوری اسلامی و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، تمام عمر شریف خود را در مسیر خدمت به مردم به‌ویژه محرومین جامعه سپری کرد که بی‌تردید خدمات و نام نیک ایشان همواره در خاطر مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

 اینجانب این مصیبت را به جامعه پزشکی و فرهنگی کشور، خانواده و بستگان آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه احدیت برای ایشان رحمت و رضوان الهی و همجواری با صالحان، و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

حسن روحانی         

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      این الاغ فقط برا همین کارا خوب. پهن اسعفا نمیده.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه