ارسال به دیگران پرینت

جلال ملکی: روزانه 180 نقطه از تهران توسط آتش‌نشانان ضدعفونی می‌شود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: روزانه به صورت میانگین 180 نقطه از شهر تهران توسط نیروهای این سازمان ضدعفونی می‌شود.


جلال ملکی: روزانه 180 نقطه از تهران توسط آتش‌نشانان ضدعفونی می‌شود

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران ، در حاشیه عملیات ضدعفونی کردن معابر و ایستگاه‌های اتوبوسرانی محله مشیریه واقع در منطقه 15 اظهار داشت: براساس دستور معاون خدمات شهری شهرداری تهران و رئیس کارگروه بهداشت محیط و پسماند ستاد مقابله با کرونای شهرداری تهران، حدود 10 روز است که سازمان آتش‌نشانی مکلف شده نسبت به ضدعفونی کردن اماکن عمومی اقدام کند.

وی گفت: از جمله این اماکن عمومی، ایستگاه‌های مترو، اتوبوس، بی‌آر‌تی، میادین میوه و تره‌بار و دیگر نقاط است که مردم بیشتر در این بخش‌ها حضور دارند و اجتماع آنها می‌تواند امکان شیوع ویروس کرونا را افزایش دهد.

ملکی اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی شهر تهران علی‌رغم دیگر مأموریت‌هایی که در سطح شهر دارد، اما به جدّ وارد این موضوع شده است و با محلول‌هایی که دراختیار دارد، نسبت به ضدعفونی و گندزدایی در سطح معابر اقدام می‌کند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران یادآور شد: از چهار روز گذشته موضوع ضدعفونی کردن بعضی از معابر را هم که نیروی نظامی انجام می‌داد، بخشی از آن را هم به آتش‌نشانی سپردند که از جمله آن بازار تهران، تجریش و شمال تا جنوب خیابان ولیعصر(عج) بوده است.

وی یادآور شد: حدود دو روز است که بحث ضدعفونی کردن محیط خارجی بیمارستان‌ها هم به آتش‌نشانی سپرده شده که این اقدام هم صورت می‌گیرد و حتی خیابان‌های اطراف بیمارستان هم توسط نیروهای آتش‌نشانی ضدعفونی می‌شود.

ملکی گفت: مراکزی که محل تجمع مردم است، از جمله بی‌آرتی، ایستگاه‌های اتوبوسرانی و مترو هر روز ضدعفونی می‌شوند و در همین راستا، بخش فنی و مهندسی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران توانستند خودروی پرقدرتی برای ضدعفونی کردن معابر شهر تهران بسازند که از روز گذشته به صورت جدی در سطح شهر فعالیتش را آغاز کرده و معابر را ضدعفونی می‌کنند و در روزهای آینده نیز چندین دستگاه از این نوع خودروی ضدعفونی‌کننده ساخته و در معابر تهران استفاده می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران بیان داشت: روزانه حداقل 100 و حداکثر 180 نقطه از تهران توسط نیروهای آتش‌نشانی ضدعفونی می‌شود و 400 نفر در طول شبانه‌روز در این حوزه فعالیت می‌کنند.

ملکی خاطرنشان کرد: به طور میانگین روزانه 180 نقطه از تهران توسط نیروهای آتش‌نشانی ضدعفونی می‌شود و درخواست می‌کنیم که مردم نیز همکاری لازم را برای از بین بردن این ویروس داشته باشند.

وی تأکید کرد: اگر کمک مردم نباشد، زحمت تمامی پرستاران، پزشکان، دولتمردان، نیروهای نظامی، آتش‌نشانی و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان قطعاً به هدر می‌رود.

 

 

 

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه