ارسال به دیگران پرینت

درگذشت یک پرستار در بیمارستان فیاض بخش تهران به دلیل کرونا

| یک پرستار تهرانی شاغل در بیمارستان فیاض بخش تهران در مبارزه با بحران کرونا درگذشت.

درگذشت یک پرستار در بیمارستان فیاض بخش تهران به دلیل کرونا

نظام پرستاری تهران و خانه پرستار روز گذشته هر کدام طی اطلاعیه‌های جداگانه‌ای از درگذشت یک پرستار در تهران خبر دادند.

نظام پرستاری تهران نوشت: خانم مولود جعفری همکار پرستار بیمارستان فیاض بخش پس از چند روز مبارزه با ویروس کرونا، دار فانی را وداع گفت.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه