ارسال به دیگران پرینت

انتقاد تلگرامی یک روحانی از برپایی جشن و نماز جماعت در مساجد قم با وجود شیوع کرونا

شهاب الدین حائری شیرازی، فرزند مرحوم آیت الله محی الدین شیرازی و داماد احمد توکلی در کانال تلگرامی خود نوشت:شنیدم نمازهای جماعت همچنین مراسم جشن میلاد امیرمومنان در مساجد قم، کما فی السابق برقرار بوده است .

انتقاد تلگرامی یک روحانی از برپایی جشن و نماز جماعت در مساجد قم با وجود شیوع کرونا

*این درحالیست که مقایسه عدد مبتلایان ثابت شده قم یعنی ۶۵۰ با عدد جمعیت وتراکم جمعیت این شهر ثابت میکند به نسبت جمعیت، قم همچنان رکورد دار میزان شیوع کرونا در کشور است.

*بنظر میرسد نگاهی بیمار و بچگانه به جان انسانها با تاکید بر اینکه دشمن قصد قم هراسی داشته میخواهد با عادی سازی نسبی مسئله کرونا در قم، القاء نماید قم مبداء شیوع نبوده و وضع مثلا تهران یا گیلان بدتر از قم است لذا مبداء بودن این دو محتمل تر است ....

*اگر جان انسانها محور تصمیم گیری ها بود قطعا چنانچه در تهران تجمعات محدود واقامه جماعت در مساجد ممنوع شد در قم هم همین اتفاق افتاده بود . و شاهد برگزاری جشن های ۱۳رجب در مساجد قم نبودیم.

*تبعات امنیتی چنین تصمیمهای ناپخته وغیر انسانی بزودی گریبانگیر مسئولان شهر قم خواهد شد و چه بسا تبعات آن دامنگیر مسئولین بالادستی نیز شود.

*آیا دستگاه قضاء در قبال این کوتاهی مسئولان شهر قم ، به وظائف خود در قبال حفظ جان شهروندان ، عمل نموده است؟

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • علی اصغر قاسم پور ارسالی در

      همانگونه که محتکران وسایل بهداشتی تحت پیگرد قانونی و برخورد قضایی قرار می گیرن، باید هر کسی تحت عنوان طب اسلامی، امام جماعت و جمعه و ... دستورات مسلم علمی و توصیه های بهداشتی رو برای پیشگیری و مقابله با بیماری نادیده گرفته و با توصیه های غیر علمی و یا مستقیما" و یا غیر مستقیم باعث تشویق افراد به شرکت در تجمعات و یا مراسم میشه که موجب انتقال و شیوع هر چه بیشتر بیماری و استنکاف از دستورات ستاد پیشگیری و درمان هست، باید تحت پیگرد قانونی قرار بگیره. در این مورد نباید مسامحه بشه.

    • رهگذر ارسالی در

      سلام . آقای محترم شما گفته اید «« شنیده ام »» چطور بدون تحقیق و بررسی و صرفا" بر اساس «شنیده ام» این مطلب را بیان نمودید . شما که در قم نیستید و خود ندیده اید، بعنوان یک روحانی چرا قبل از تحقیق از صحت وسقم آن ، شروع به اتهام به مردم و مسئولین و دستگاه قضا قم نموده اید؟ شاید شما هم به ویروس خودنمایی دچار شده اید که این روزها شیوع آن از ویروس کرونا هم بیشتر شده است.

    • مت19 ارسالی در

      با رعایت بهداشت و فاصله چه مانعی داره
      الان در اروپا مسابقات فوتبال چند ده هزار نفری همچنان برقراره

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه