ارسال به دیگران پرینت

نیروهای امدادی برای اطفای حریق در مناطق مختلف گیلان حضور دارند.

مدیر‌عامل ه‍لال احمر گیلان با اشاره به آتش گسترده در اشکورات گیلان گفت: نیروهای امدادی برای اطفای حریق در مناطق مختلف گیلان حضور دارند. وی افزود: روز گذشته شاهد شعله‌ور شدن آتش در برخی از نقاط مختلف گیلان در اثر وزش باد گرم بودیم

  نیروهای امدادی برای اطفای حریق در مناطق مختلف گیلان حضور دارند.

مدیر‌عامل ه‍لال احمر گیلان با اشاره به آتش گسترده در اشکورات گیلان گفت: نیروهای امدادی برای اطفای حریق در مناطق مختلف گیلان حضور دارند.

سیاوش غلامی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته شاهد شعله‌ور شدن آتش در برخی از نقاط مختلف گیلان در اثر وزش باد گرم بودیم که جمعیت هلال‌احمر گیلان برای کمک به دستگاه‌های خدماتی به حالت آماده‌باش در آمدند.

وی خاطرنشان کرد: وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های منطقه رز‌گردن اشکورات شهرستان رودسر رخ داد که نیرو‌های جنگلبانی، منابع طبیعی و بسیج با همراهی نیرو‌های امدادی هلال احمر در حال اطفا حریق هستند.

مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه با توجه به استمرار وزش باد در استان آتش‌سوزی همچنان ادامه دارد افزود: سه تیم امدادی شامل 15 نفر از امدادگران و کارکنان جمعیت هلال احمر با سه دستگاه خودرو برای امدادرسانی در مناطق درگیر حضور دارند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه