ارسال به دیگران پرینت

کرونا | ماسک زدن از نهم تیرماه در کرمان اجباری شد

مدیرکل بازرسی استانداری کرمان گفت: استفاده از ماسک در ادارات، بانک‌ها، مجامع عمومی و مکان‌های با ارباب رجوع بالا از فردا 9 تیر ماه در استان کرمان اجباری است.

کرونا | ماسک زدن از نهم تیرماه در کرمان اجباری شد

غلامرضا نویدی در جلسه ستاد استانی کرونا با اشاره به تقسیم‌بندی صورت گرفته برای نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات، اصناف و سازمان‌های مختلف عنوان کرد:

دستگاه‌های دولتی به غیر از بیمه‌‌ها و بانک‌ها توسط اداره کل بازرسی استانداری، بانک‌های دولتی و خصوصی توسط حوزه اقتصادی استانداری، بیمه‌های دولتی و خصوصی توسط اداره کل جذب سرمایه‌گذاری نظارت می‌شوند.

مدیرکل بازرسی استانداری کرمان ادامه داد: نظارت بر شهرداری‌ها توسط دفتر امور شوراهای استانداری، اماکن مذهبی توسط سازمان تبلیغات اسلامی، واحدهای تولیدی و معدنی و بازرگانی به غیر از مواد خوراکی توسط سازمان صمت و گروه‌های مواد غذای توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی صورت می‌گیرد.

نویدی افزود: دفاتر پیشخوان دولت توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، کلانتری‌ها و دفاتر پلیس 110 توسط نیروی انتظامی، دستگاه‌های زیر مجموعه قضائی توسط دادگستری مورد نظارت قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: نظارت در حوزه‌های آموزش و پرورش، دهیاری، دانشگاه، مراکز تفریحی، نانوایی و پمپ بنزین باید ستاد تصمیم‌گیری کند.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری کرمان عنوان کرد: نظارت بر دستگاه‌های دولتی از هفته قبل آغاز شده و طی آن چک لیست تکمیل و به امضای مدیر مربوطه می‌رسد تا از وضعیت دستگاه خود مطلع باشند.

نویدی با بیان اینکه در نظارت‌ها دستگاه‌ها به سه گروه سبز، زرد و قرمز تقسیم می‌شوند، ادامه داد: 80 اداره کل و سازمان و شرکت و موسسه در 150 ساختمان در مرکز استان بازدید و نظارت شده‌اند.

وی بیان داشت: فرمانداری‌ها بازرسان را تعیین کردند و هر شهرستان 50 اداره را در هفته اول مورد بازرسی قرار داده و وضعیت تحلیلی مشخص شده است.

مدیرکل بازرسی استانداری کرمان با بیان اینکه هفته جاری بازدید نوبت دوم در حال انجام است، گفت: چک لیست را از هفته سوم با نظارت دانشگاه علوم پزشکی تغییر می‌دهیم و ارتقای موارد نظارتی را خواهیم داشت.

نویدی با بیان اینکه 48 ساعت به دستگاه‌های وضعیت زرد اخطار داده شد و این هفته بازدید مجدد می‌شود، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده تا چهار هفته این نظارت‌ها انجام گیرد.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه