ارسال به دیگران پرینت

مهدی کامرانی :

نظر مهدی کامرانی درباره بازیکنان خارجی مهرام

ستاره باتجربه تیم ملی بسکتبال ایران، از بازیکنان خارجی تیم بسکتبال مهرام تهران حمایت کرد.

نظر مهدی کامرانی درباره بازیکنان خارجی مهرام

 مهدی کامرانی ستاره کارکشته تیم بسکتبال مهرام تهران، پس از برد مقابل شیمیدر قم گفت: بازی سختی بود، دو تیم برای کسب پیروزی و صدرنشینی وارد زمین شدند که کار را سخت می‌کرد. خوشبختانه ما به این مهم دست پیدا کرده و هواداران خود را خوشحال کردیم.

او درباره عملکرد ضعیف مهرام در کوارتر دوم بازی نیز گفت: به هر حال طبیعی است که وقتی هیجان بالا می‌رود، اشتباهات نیز زیاد شود. هر تیمی هیجانش را کنترل کند به موفقیت می‌رسد، خوشبختانه توانستیم بازی را کنترل کنیم و از نقاط ضعف حریف ضربه زده و برنده شویم.

گارد نام آشنای تیم مهرام تهران ادامه داد: در اواخر بازی خوشبختانه آقای هاشمی نیز برنامه خوبی را برای تیم تعریف کرد و توانستیم با یک نمایش قابل قبول به برتری دست پیدا کنیم. این پیروزی خیلی مهم بود.

او درباره بازیکنان خارجی مهرام نیز گفت: من با «ایلای» در لیگ چین بازی کرده‌ام، البته او در تیم دیگری بود و من برابر او قرار گرفتم. شناخت کاملی از او دارم و واقعا بازیکن خوب و بزرگی است. بازیکنانی که در لیگ ژاپن و کره بازی کرده‌اند شوتیست‌های بزرگی هستند.

کامرانی درباره سامرز نیز تصریح کرد: او تنها با یک جلسه تمرین ده دقیقه‌ای در بازی امروز وارد زمین شد. رفته رفته بهتر خواهد شد چون بازیکن بزرگ و کاملی است، ولی چون تازه به ایران رسیده است ساعت خواب و ... او بهم ریخته است که باید به او زمان داد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه