ارسال به دیگران پرینت

سیل | سیل در فیروز کوه

سیلاب به زرین‌دشت و فیروزکوه رسید | اعزام یک فروند بالگرد به مناطق سیل زده | ویدئو+ تصویر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از وقوع سیل در فیروزکوه خبر داد.

 سیلاب به زرین‌دشت و فیروزکوه رسید | اعزام یک فروند بالگرد به مناطق سیل زده | ویدئو+ تصویر

قوع سیلاب در روستاهای فیروزکوه | اعزام یک فروند بالگرد به مناطق سیل زده

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از وقوع سیل در فیروزکوه خبر داد.

آماده باش و تلاش اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان برای بازگشایی محور مواصلاتی منطقه حبله رود و زرین دشت فیروزکوهIMG_20220728_204235_344سیل وحشتناک زرین دشت فیروزکوه تهران 

وقوع سیلاب در روستاهای فیروزکوه/خط آهن تهران شمال زیر آب رفتIMG_20220728_204702_670

IMG_20220728_204658_951IMG_20220728_204655_654هشدار عوامل آتش نشانی شهرداری آسارا محدوده پل خواب به مسافران در حاشیه رودخانه کرج

خسارت سیل در منطقه زرین دشت، فیروزکوه

 

امدادگران هلال احمر در حال تخلیه آب از منازل/سیل زردین کشته نداشت !

محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت :از شب گذشته کار امدادرسانی نیروهای هلال احمر در شهرستانهای ابرکوه و خاتم آغاز شده و در ابرکوه هشت تیم چهار نفره با حضور در روستاهای شهرسب، فیض آباد و شمس آباد، ضمن امدادرسانی به سیل زدگان، اقدام به تخلیه آب از منازل مردم کردند.در شهرستان خاتم نیز فرد گمشده به دلیل بارش شدید باران در منطقه، با تلاش و جستجوی امدادگران هلال احمر پیدا و به سرعت به بیمارستان منتقل شد.

حرازی زاده ادامه داد: در احمد آباد خاتم نیز شب گذشته شش منزل تا ساعت ۴:۳۰ بامداد توسط نیروهای هلال احمر از سیلاب تخلیه شدند و به خانواده ای که از سیل آسیب شدید دیده بود، اسکان دادند.

مدیرعامل هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه با آغاز بارندگی های امروز، ۹ تیم ۴ نفره از امدادگران هلال احمر به مناطق مختلف اعزام شدند که بیشتر این نیروها در مناطق زردین، نصرآباد و علی آباد در شهرستان تفت مستقر شده اند.

وی با اشاره به اینکه در زردین آب به منازل مردم نفوذ کرده است، افزود: نیروهای هلال احمر هم در زردین و هم در سایر مناطق استان از جمله مهریز، خضرآباد، فراغه و ... با پمپ آب و کف کش در حال تخلیه آب از منازل مردم هستند.

حرازی زاده با بیان اینکه بیشترین خسارت به زردین وارد شده است، گفت: خوشبختانه این سیل تاکنون در زردین و هیچ یک از مناطق استان کشته نداشته و چند فرد مفقودی نیز پیدا شده اند.

وی افزود: مردم می توانند در صورت نیاز با شماره ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل کنند تا نیروهای هلال احمر برای امدادرسانی به سیل زدگان در محل حاضر شوند.

شدت باران و تگرگ در زرین دشت باعث محبوس شدن مسافرین قطار مسافربری تهران - شمال برای دقایقی در این منطقه شد.

منبع : چند ثانیه
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه