ارسال به دیگران پرینت

امید حامدی فر | امید حامدی فر در استقلال | قرارداد امید حامدی فر

شاه ماهی نقل و انتقالات : چند پیشنهاد بسیار خوب داشتم اما یک هفته در تهران منتظر استقلال بودم

هافبک صنعت نفت آبادان می‌گوید برای پیوستن به جمع آبی پوشان با علیرضا منصوریان صحبت کرده است.

شاه ماهی نقل و انتقالات : چند پیشنهاد بسیار خوب داشتم اما یک هفته در تهران منتظر استقلال بودم

امید حامدی فر هافبک نفت ابادان در خصوص حضورش در استقلال اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به استقلال پیوستم و این یک حس فوق العاده است.

وی ادامه داد: نمی خواهم منت سر هواداران استقلال بگذارم چند پیشنهاد بسیار خوب داشتم ولی به خاطر استقلال همه آنها را رد کردم. جالب است بدانید من چند روز در تهران منتظر تایید آقای ساپینتو بودم که خدا را شکر همه جوره بنده را تایید کردند.

حامدی فر افزود: می خواهم در استقلال پیشرفت کنم و همه جوره خودم را ثابت کنم. بازی کردن در استقلال قهرمان سخت است و باید تلاش کنیم که عنوان سال قبل را دوباره تکرار کنیم.

هافبک جدید استقلال در خصوص کار کردن با ساپینتو خاطر نشان کرد: ایشان مربی بسیار خوبی است و شب گذشته هم مدیریت از طرف من با ایشان صحبت کردو نظرشان روی من مثبت بود.

وی درباره اینکه با حضور در استقلال آیا به تیم ملی هم فکر می کند یا خیر بیان داشت: امسال سال جام جهانی است و دوست دارم در بزرگترین رویداد فوتبالی حضور داشته باشم . آقای اسکوچیچ کسی بود که من را به فوتبال ایران معرفی کرد . از ایشان در نفت آبادان خیلی چیزها یاد گرفتم و امید وارم فوتبالم به چشم ایشان بیاید.

حامدی فر اذعان داشت: جا دارد از مسئولان نفت آبادان هم تشکر کنم زیرا فوتبالم را به نوعی مدیون این شهر هستم و برای آنها آرزوی موفقیت می کنم . هواداران نفت در قلب من جای دارند

وی در خصوص همکاری با منصوریان در نفت آبادان افزود: دلم برای علی آقا تنگ می شود. ایشان به نوعی مشاوره بنده در فوتبال هستند و خیلی هم به من گفتند به استقلال برو تا پیشرفت کنی.

 

منبع : خبر ورزشی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه