ارسال به دیگران پرینت

پرونده دادگاهی سردار آزمون

رسوایی فوق ستاره ایرانی علنی شد | واکنش وکیل لژیونر

نتیجه پرونده دادگاهی ستاره ایران مشخص شد.

رسوایی فوق ستاره ایرانی علنی شد | واکنش وکیل لژیونر

وکیل آلیا، دختری که از مهاجم تیم ملی شکایت کرد: دادگاه سردار آزمون را به پرداخت نفقه محکوم کرد

یک دادگاه در روسیه، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را به پرداخت نفقه به کودکی که ادعا می‌شود فرزند اوست محکوم کرد. سایت «sport-express» روسیه به نقل از «آندری دمیتریف» وکیل شاکی «سردار آزمون» این خبر را منتشر کرده است. بر اساس این گزارش، برای دادگاه محرز شده که مهاجم تیم ملی ایران پدر فرزند این زن است و بنابراین باید وظایف خود را بر عهده بگیرد.

یک دادگاه در روسیه، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را به پرداخت نفقه به کودکی که ادعا می‌شود فرزند اوست محکوم کرد.

سایت «sport-express» روسیه به نقل از «آندری دمیتریف» وکیل شاکی «سردار آزمون» این خبر را منتشر کرده است. بر اساس این گزارش، برای دادگاه محرز شده که مهاجم تیم ملی ایران پدر فرزند این زن است و بنابراین باید وظایف خود را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید:

 

بر اساس گزارش رسانه‌های روسیه، آزمون در سال ۲۰۱۸ و زمانی که برای تیم روبین‌کازان بازی می‌کرد وارد رابطه با دختری به نام «آلیا» شد. آلیا پس از مدتی باردار شد و آزمون هم به رابطه خود پایان داد و حاضر نشد بپذیرد که پدر این کودک است. با این وجود او ماهیانه ۱۲ هزار روبل به آلیا می‌داد تا برای نگه‌داری از کودک خود هزینه کند.

آلیا از حدود یک سال پیش از آزمون شکایت کرد. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در این مدت از روسیه خارج شد و به تیم بایر لورکوزن آلمان پیوست اما دادگاه پرونده بدون حضور او تشکیل شد. آزمون در آزمایش برای تشخیص هویت فرزند هم حاضر نشد اما وکیل او مدعی شد که محدودیت پرواز به روسیه و درگیری این بازیکن در مسابقات باشگاهی مانع این امر شده است.

اکنون به گفته وکیل شاکی، دادگاه علیه آزمون رای داده ولی او ۳۰ روز فرصت دارد که به این رای اعتراض کند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه