ارسال به دیگران پرینت

جرارد پیکه | شکیرا | جدایی شکیرا و جرارد پیکه

جرارد پیکه و خواننده‌ی معروف رسماً جدا شدند | مشکل بزرگ در راه جدایی این زوج

جرارد پیکه و شکیرا رسماً جدا شدند.

جرارد پیکه و خواننده‌ی معروف رسماً جدا شدند | مشکل بزرگ در راه جدایی این زوج

جرارد پیکه و شکیرا رسماً جدا شدند.

در حالی که شکیرا از جرارد پیکه جدا شده، می‌خواهد اسپانیا را همراه با میلان و ساشا ترک کند، اما بازیکن بارسلونا با این کار شریک سابق زندگی‌اش موافق نیست.

امروز جدایی جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا و شکیرا خواننده محبوب کلمبیایی رسماً اعلام شد و دلیل آن‌هم خیانت بازیکن کاتالان‌ها بوده است

جدایی این دو نفر حتمی است و هیچ راه برگشتی وجود ندارد، اما این زوج که از سال ۲۰۱۱ رابطه‌شان را علنی کرده بودند یک مشکل بزرگ برای جدایی دارند و آن‌هم در مورد حضانت فرزندان‌شان است. شکیرا که ۱۰ سال از پیکه بزرگ‌تر است تصمیم ندارد میلان و ساشا را به بازیکن بارسا بدهد.

طبق ادعای برخی رسانه‌های اسپانیایی با توجه به جدایی از جرارد، شکیرا تصمیم ندارد در بارسلونا بماند و می‌خواهد به طور کلی کشور اسپانیا را ترک کند، اما با فرزندانش. این خواسته شکیرا با واکنش پیکه مواجه خواهد شد، برای این که او نمی‌خواهد از فرزندانش جدا شود و اعتقاد دارد تغییر محل سکونت به کشوری دیگر آن‌ها را تحت‌تأثیر قرار خواهد داد.

ظاهراً این زوج کوتاه بیا هم نیستند و احتمالاً به زودی قانون در مورد حضانت میلان و ساشا تصمیم‌گیری خواهد کرد. شاید اگر توافق صورت نگیرد کار جرارد پیکه و شکیرا ایزابل مبارک ریپول به دادگاه بکشد.

منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه