ارسال به دیگران پرینت

عروسی | عزا | تالار | اسلحه

عروسی عزا شد؟

شامگاه چهارشنبه ۲۲ دی یک جشن عروسی در شهرستان چرام برپا بود اما زمانی که عروس سوار بر خودرو در حال خروج از تالار بود، حادثه‌ای رخ داد که منجر به مرگ پدر عروس شد. 2 ساعت پیش

عروسی عزا شد؟

 سرهنگ سعید بالش زر، رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد  در رابطه با جزئیات این حادثه گفت:: پدر عروس درحالی که تفنگ برنو مسلح در دست داشت، پسر بچه ۹ ساله‌اش بر اثر بازیگوشی و سهل‌انگاری ماشه تفنگ برنو مسلح در دست پدر که لوله‌اش به سمت سر پدر بود را چکاند و تیر شلیک  شده به زیر گلوی پدر ۴۵ ساله اصابت کرد و منجر به قتل او شد.

سرهنگ بالش زر با اشاره به خطرات سلاح عنوان کرد: از مردم انتظار داریم در مراسم عروسی و عزا از اسلحه استفاده نکنند تا شاهد چنین حوادث ناگوار و تلخی نباشیم.وی همچنین تأکید کرد: پلیس بدون تعارف و با قاطعیت با استفاده کنندگان اسلحه در مراسم عروسی و عزا برخورد قانونی خواهد کرد.

 

شهرستان بهمئی در کهگیلویه و بویراحمد

اتفاق عجیب برای ماموران پلیس کهگیلویه و بویراحمد حین تعقیب یک متهم | پسری که هنوز نفس میکشید!

مأموران دست از تعقیب متهم فراری برداشتند و به کمک پسر جوان رفتند. آن‌ها بلافاصله شال را بریدند و پیکر پسر ۱۸ ساله را پایین آوردند و وقتی دیدند که او هنوز نفس می‌کشد، وی را سوار ماشین پلیس کرده و به بیمارستان انتقال دادند.

 
اتفاق عجیب برای ماموران پلیس کهگیلویه و بویراحمد حین تعقیب یک متهم | پسری که هنوز نفس میکشید!
 

وقتی مأموران پلیس با تعقیب یک متهم فراری، وارد خانه‌ای در شهرستان بهمئی در کهگیلویه و بویراحمد شدند، به‌صورت اتفاقی پسری را دیدند که خودش را از پنکه حلق‌آویز کرده بود و او را نجات دادند.

 

این حادثه شامگاه جمعه رخ داد. آن شب مأموران پلیس شهرستان بهمئی در جریان یک دعوای خیابانی میان چند جوان در یکی از خیابان‌های شهر قرار گرفتند و راهی آنجا شدند.

 
 

به محض حضور پلیس در محل، عاملان اصلی درگیری پا به فرار گذاشتند و مأموران به تعقیب آن‌ها پرداختند.

 

یکی از متهمان برای فرار از دست پلیس، وارد خانه‌ای در آن حوالی شد و مأموران نیز در تعقیب او وارد حیاط خانه شدند، اما همان لحظه با صحنه عجیبی مواجه شدند.

 
 

آن‌ها از پشت پنجره دیدند که پسر جوانی در این خانه خود را با استفاده از شالی که به پنکه سقفی خانه گره زده بود، حلق آویز و اقدام به‌خودکشی کرده است.

 

مأموران دست از تعقیب متهم فراری برداشتند و به کمک پسر جوان رفتند. آن‌ها بلافاصله شال را بریدند و پیکر پسر ۱۸ ساله را پایین آوردند و وقتی دیدند که او هنوز نفس می‌کشد، وی را سوار ماشین پلیس کرده و به بیمارستان انتقال دادند.

 

پزشکان به سرعت عملیات نجات پسر جوان را آغاز کردند و در نهایت وی از مرگ حتمی نجات یافت.

 

 

به‌گفته سرهنگ فرزین جمشیدی، فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی، نجات پسر ۱۸ ساله از خودکشی توسط مأموران پلیس، نه تنها باعث خوشحالی خانواده این پسر بلکه باعث رضایت مردم شهر شد.

و این در حالی است که اعتماد و رضایت مردم، بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی پلیس است.

 
 

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه