ارسال به دیگران پرینت

دستگیری ۱۷۵ اوباشگر در تهران

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری ۱۷۵ تن از اراذل و اوباش و مزاحمان در سطح محلات شهر تهران خبر داد.

دستگیری ۱۷۵ اوباشگر در تهران

سرهنگ پیام کاویانی در اجرای ششمین مرحله از طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت:‌ این مرحله از طرح پس از انجام ساعت‌ها و روزها کار اطلاعاتی طی شبانه روز گذشته در سطح محلات و مناطق۲۲گانه شهر تهران به مرحله اجرا درآمد و در جریان آن ۱۷۵ تن از اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در اجرای این مرحله از طرح اقتدار بیش از ۷۶محله و پاتوق اراذل و اوباش در سطح شهر تهران مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: افرادی که در این پاتوق‌ها شناسایی ودستگیر شدند به روش‌های مختلف اقدام به ایجاد مزاحمت و سلب آسایش و آرامش شهروندان و ساکنان محلات کرده بودند.

به گفته کاویانی، در این طرح۱۷ قبضه انواع سلاح سرد شامل قمه و شمشیر و چاقو و... نیز از اشرار دستگیر شده کشف وضبط شد.

وی از پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف که تبدیل به محلی برای تردد و پاتوق اراذل و اوباش شده بود نیز خبر داد و گفت:‌به تعدادی واحد صنفی از جمله قهوه‌خانه، باشگاه بدنسازی و ... نیز تذکرات لازم داده شد.

 

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به برخورد پلیس با فعالیت اراذل و اوباش در فضای مجازی نیز گفت:‌ در این مرحله از طرح بیش از۱۶ پیچ اینستاگرامی و تارنماهای مرتبط با  اراذل و اوباش نیز مورد شناسایی قرار گرفته و مدیران آنها احضار شد. همچنین این سایت‌ها نیز مسدود شدند که برای گردانندگان آنها پرونده قضایی تشکیل شد. 

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ

طرح‌های پلیس پایتخت برای اجرای امنیت | فعالیت‌ گشت‌های مجازی پلیس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از فعالیت‌ گشت‌های مجازی پلیس خبر داد و گفت: نباید مجرمانی که در فضای مجازی رها شده‌اند فکر کنند که در آنجا نظارتی نیست.


طرح‌های پلیس پایتخت برای اجرای امنیت |  فعالیت‌ گشت‌های مجازی پلیس
 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از فعالیت‌ گشت‌های مجازی پلیس خبر داد و گفت: نباید مجرمانی که در فضای مجازی رها شده‌اند فکر کنند که در آنجا نظارتی نیست.

رحیمی درباره طرح‌های پلیس پایتخت برای اجرای امنیت در پایتخت گفت:‌ ما سلسله طرح‌هایی را برای ارتقاء امنیت تعریف کردیم، مثلا در طرح اقتدار پلیس امنیت تاکید کردیم که باید جلوی عرض اندام اراذل و اوباش گرفته شود و امروز با افتخار می‌گوییم که نتیجه اجرای این طرح این شده که اراذل و اوباش دیگر جرأت عرض اندام را در تهران ندارند و ما آنها را از سوراخ موش بیرون می‌کشیم.

 

رییس پلیس پایتخت ادامه داد:‌ در مورد طرح رعد هم که طرح دیگر ماست، ما به کلانتری‌ها گفته‌ایم که باید کشف محور باشند و با هر نوع جرمی برخورد کنند. ما طرح‌های دیگری را داریم در مورد برخورد با سارقان و مجرمان حرفه‌ای که برای افراد حرفه‌ای و سابقه‌دار است. در این حوزه کارآگاهان پلیس آگاهی ما وارد می‌ شوند.

 

رحیمی با بیان اینکه طرح ظفر از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام می‌شود، گفت: تا کنون بالغ بر ۱۸ تن موادمخدر را که باید در همین تهران توزیع می‌شد، کشف کرده‌ایم. ما با قاچاقچیان عمده و معتادان متجاهر و … با قدرت برخورد می‌کنیم.

 

رییس پلیس پایتخت از فعالیت گشت انتظامی در فضای مجازی خبر داد و گفت:‌ پلیس فتای ما امروز با قدرت گشت‌زنی خود را در فضای مجازی شروع کرده است و نباید مجرمانی که در فضای مجازی رها شده‌اند فکر کنند که در آنجا نظارتی نیست. ما در مبارزه با اراذل و اوباش، فروشندگان سلاح، مسائل امنیت اخلاقی و … در فضای مجازی هم پلیس داریم و گشت‌های مجازی ما فعال است. ما با اجرای طرح‌های مختلف با مجرمان هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی برخورد می‌کنیم و در تلاشیم تا امنیت مردم در فضای مجازی برقرار شود و امنیت امروز نتیجه تلاش و اقدامات شبانه‌روزی پلیس است.

 

 

منبع: انتخاب
منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه