ارسال به دیگران پرینت

سرپرست تیم فوتبال استقلال:

می‌خواهند استقلال را خراب کنند

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: ما برای دو بازیکن خارجی خود سند گذاشتیم؛ سندی که مبلغ آن برابر با هزینه تمام لیگ است.

می‌خواهند استقلال را خراب کنند

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: ما برای دو بازیکن خارجی خود سند گذاشتیم؛ سندی که مبلغ آن برابر با هزینه تمام لیگ است.

«بیژن طاهری» سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به صادر نشدن مجوز دو بازیکن خارجی آبی‌پوشان رودی ژستد و کوین یامگا در آستانه دیدار حساس این تیم برابر گل‌گهر اظهار داشت:من نیم‌قرن است که در فوتبال هستم و در تمام این‌ سال‌ها ندیدم که یک ساعت قبل از بازی حکم بدهند که دو بازیکن خارجی قادر به بازی نیستند!

وی افزود: این انتقام تبلیغات محیطی است؛ از زمانی که مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه برای بازدی از شرایط تبلیغات محیطی به ورزشگاه آزادی رفت، با استقلال بد شدند.

سرپرست استقلال اضافه کرد: استقلال برای مردم است و استقلال میلیون‌ها هوادار دارد؛ چرا به این تیم ظلم می‌کنید؟ همه ما رفتنی هستیم!

طاهری افزود: ما برای دو بازیکن خارجی خود سند گذاشتیم؛ سندی که مبلغ آن اندازه هزینه کل لیگ است. سند خانه بوده و به نام سازمان لیگ و اداره ثبت است؛ می‌خواهند استقلال را خراب کنند. به محض اینکه دیدند این تیم کمی جمع و جور شده و نتیجه می‌گیرد، به جان ما افتادند.

وی گفت: مشخص است خط این اتفاقات از کجا نشات گرفته و چه کسی این کارها را انجام می‌دهد؛ سرمربی استقلال یک ساعت قبل از بازی متوجه شد این دو بازیکن مجوز حضور در بازی را ندارند و مجبور به تغییر شدیم و حالا به نظر شما با اتفاقاتی که افتاد، این بازیکنان در ادامه  برای ما بازیکن می‌شوند؟

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه