ارسال به دیگران پرینت

کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد

پشت پرده آتش سوزی وحشتناک کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد | آمار مصدومان و جان باختگان افزایش یافت + ویدیو

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره آخرین وضعیت کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد توضیح داد.

پشت پرده آتش سوزی وحشتناک کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد | آمار مصدومان و جان باختگان افزایش یافت + ویدیو

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از افزایش تعداد مصدومان حادثه کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد به ۱۴۹ نفر خبرداد.

نشتی آمونیاک در کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد که ساعت 17 روز گذشته رخ داد منجر به حریق و مجروح شدن عده زیادی شد که این تعداد با وجود پایان عملیات اطفا همچنان رو به افزایش است.

براساس آخرین خبری که مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرده است، شمار مصدومان به 149 نفر رسیده که 126 نفر از این تعداد از بیمارستان مرخص شدند و 23 نفر در حال حاضر بستری هستند.

بیشتر بخوانید:

 

وی که خود در بیمارستان قائم شهرستان فیروزآباد حضور دارد و بر روند ارائه خدمات نیز نظارت مستقیم می‌کند تاکید کرد: این حادثه هیچ مورد فوتی نداشته است و با توجه به حضور یک تیم کامل پزشکی از شیراز برای رسیدگی فوری به مصدومان حادثه با پرواز بالگرد اورژانس هوایی نیازی به ارجاع بیماران به مرکز استان نیز وجود ندارد.

شریفی با بیان اینکه اغلب مصدومان طی ساعات ابتدایی حادثه مداوا و ترخیص شدند، افزود: 14 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس به منطقه اعزام شدند که این علاوه بر ورود سریع تیم‌های پزشکی و درمانی بوده است.

ناصری مدیر فنی کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد نیز در خصوص علت حادثه اظهار داشت: بی احتیاطی راننده کامیون حامل نیتروژن مایع و آتش سوزی آن سبب آسیب به شلنگ اتصال به مخزن امونیاک کارخانه و نشت مواد شیمیایی شد.

همچنین مدیرعامل کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد گفت: پس از پایان عملیات امداد رسانی به مصدومان، پایش و جمع آوری کامل منطقه آسیب دیده انجام شد.

وی افزود: در حال حاضر عملیات ترمیم و بازسازی قسمت‌های خسارت دیده با تلاش نیرو‌های عملیاتی در حال انجام است.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • علیرضا ارسالی در

      هموطنان عزیز ،دستهای پلیداستکبارونماینده جعلی وجلادانها صهیونیست اسراییل،امنیت کشودمان راهدف گرفتندکه درشرایط فعلی باهجمه تحریم های بی سابقه وترورهای پی درپی، نظام مردمی وامنیت اجتماعی مارابه چالش بکشند،غفلت وفریب فرصت وزمانی برای جبران باقی نمیگذارد،مطمین باشیدنابودی خودراحس کرده اند که مثل گرگ زوزه میکشندوحمله میکنند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه