ارسال به دیگران پرینت

اختتامیه جشنواره مطبوعات استان تهران مجازی برگزار می‌شود

دبیر جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان تهران گفت: اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعات استان تهران که به دلایل مختلف از جمله پاندومی ویروس کرونا به تاخیر افتاده بود، روز یکشنبه ۲۶ مردادماه به طور مجازی برگزار می‌شود.

اختتامیه جشنواره مطبوعات استان تهران مجازی برگزار می‌شود

«میلاد زارعی» روز پنجشنبه اظهار داشت: برگزاری آیین اختتامیه جشنواره مطبوعات استان تهران در سال ۱۳۹۸ به دلایل مختلف از جمله تغییرات ساختاری در معاونت مطبوعاتی، رخدادهای آبانماه ۹۸، شهادت و تشییع پیکر سردار سلیمانی و محدودیت‌های اجتماعات به دلیل شیوع کرونا به تاخیر افتاد.

وی افزود:‌ در نهایت برگزاری مراسم اختتامیه به طور مجازی و زنده از طریق سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و صفحه اینستاگرام به آدرس: https://www.instagram.com/miladzarei.ir  در دستور کار قرار گرفت.

«زارعی» با اشاره به جزئیات داوری جشنواره مطبوعات تاکید کرد که آثار این دوره به صورت اینترنتی توسط داوران بررسی شد و داوران نظر خود را به صورت آنلاین و بدون اطلاع از سایران در سیستم ثبت کردند.

دبیر جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان تهران افزود: در مرحله بعد، جلسه حضوری با حضور داوران جشنواره برگزار و آثار به صورت مجدد بررسی و میانگین نظرهای آنان جمع‌بندی شد.

به گفته وی داوران در بخش اصلی جشنواره که شامل چندین بخش از جمله مقاله، تیتر، گزارش، خبر است، آثار تولیدی را با محوریت گره‌گشایی از مشکلات شهرستان‌های استان تهران و پرداختن به مناطق محروم و حاشیه‌ای در اولویت قرار دادند.  

«زارعی» با بیان اینکه ماهیت محله‌ای و منطقه‌ای آثار، تاثیر شگرفی در داوری‌ها داشت، عنوان کرد: توجه به مشکلات شهرستان‌های استان، بیان محدودیت‌ها و ارائه راهکار در گزارش، برای دبیرخانه حائز اهمیت بود و به همین دلیل اکثریت آثاری که در این چارچوب تولید نشده بود، مجوز حضور در مرحله داوری را کسب نکرد.

به گزارش ایرنا نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان تهران با هدف کمک به تقویت کیفی مطبوعات و رسانه‌های محلی، آشنایی هرچه بیشتر با روزنامه‌نگاران تلاشگر در سطح شهرستان‌ها، افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه‌ها و پاسداشت پیشکسوتان عرصه رسانه استان تهران طی سال گذشته برگزار شد.

منبع : جمهوری اسلامی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه