ارسال به دیگران پرینت

شرکت ملی گاز:

افزایش ۱۰۰ درصدی مصرف گاز طی یک هفته اخیر

جولایی مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز در شبکه خبر تصریح کرد: با سرد شدن هوا میزان مصرف گاز در کشور افزایش یافته و نسبت به هفته گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته است. او افزود: دچار یک نا ترازی انرژی در کشور هستیم و نیاز به مدیریت مصرف است بنابراین با مشترکان پر مصرف برخورد می‌شود.

افزایش ۱۰۰ درصدی مصرف گاز طی یک هفته اخیر

جولایی گفت: از یک هفته گذشته تاکنون با سرد شدن هوا میزان مصرف گاز در کشور ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

جولایی مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز در شبکه خبر تصریح کرد : با سرد شدن هوا میزان مصرف گاز در کشور افزایش یافته و نسبت به هفته گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.

او افزود: دچار یک نا ترازی انرژی در کشور هستیم و نیاز به مدیریت مصرف است بنابراین با مشترکان پر مصرف برخورد می شود.

این مقام مسئول گفت: در این شرایط ما تلاش برای تعذیه شبکه گاز کشور داریم . در گام نخست توسعه منابع را در نظر گرفته ایم و در آخرین فاز پارس جنوبی هم سکو در مدار سرویس قرار گرفته و تولید از آن سکو شروع شده است.

جولایی بیان کرد: در بخش افزایش بهره وری و تولید پایدار، تمهیداتی مثل تعمیرات و بازرسی فنی هایی در سکوهای پالایشگاه ها و خطوط انتقال انجام گرفته است تا پالایشگاه ها با تمام ظرفیت در مدار تولید قرار گیرند.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز بیان کرد: همچنین ذخیره سازی گاز در مناطق شمالی و شمال شرقی کشور که نقاظ بحرانی هستند انجام گرفته است.

او با تاکید بر مدیریت مصرف گاز گفت: وزیر نفت طی دستورالعملی تمامی سازمان های تابعه وزارت نفت را ملزم کرده تا الگوی مصرف را رعایت کنند. در مرحله دوم ادارات دولتی هستند که میزان مصرف آن ها رصد و بازرسی می شود.

جولایی تصریح کرد: موردآخر هم مربوط به بخش خانگی است که مردم باید همکاری لازم را داشته باشند و مدیریت و اصلاح الگوی مصرف را در نظر بگیرند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      یکی به این احمق بگه با سرد شدن هوا مصرف برق باید زیاد بشه یا گاز .این حرفها را اول شروع می کنند بعد یک مقدار که گذشت میگن آی چه کنیم؟ وای چه کنیم ؟گاز داره تموم میشه یا افت فشار داریم قیمت ها را ببریم بالا مردم کمتر مصرف کنند.تا کی می خواهید به این بازی ها ادامه دهید.پدر ملت در اومد از بی عرضه گی های شما.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه