ارسال به دیگران پرینت

نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی:

انتصاب استاندار جدید تهران فرصتی برای توسعه دشت ورامین است

ورامین- نماینده مردم شهرستان های ورامین،‌پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتصاب استاندار جدید تهران گفت: این انتصاب فرصتی مغتنم برای توسعه دشت ورامین خواهد بود.

انتصاب استاندار جدید تهران فرصتی برای توسعه دشت ورامین است

حسین نوش آبادی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص انتصاب استاندار جدید اظهار داشت: انتصاب استاندار جدید تهران و تعلق ایشان به دیار پانزده خرداد، فرصت مغتنمی در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا می‌باشد.

نوش آبادی بیان داشت: انتصاب استاندار جدید تهران و تعلق ایشان به دیار پانزده خرداد، فرصت مغتنمی در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا می‌باشد و این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا افزود: با استفاده از ظرفیت‌های بومی منطقه، ان شاالله شاهد رشد و شکوفایی بیشتر در دیار پانزده خرداد خواهیم بود.

بر اساس این گزارش دولت در جلسه ۱۸ مهرماه خود پس از بررسی سوابق و برنامه‌های محسن منصوری، وی را به عنوان استاندار تهران تعیین کرد و امروز چهارشنبه ۲۱ مهرماه مراسم تودیع و معارفه استاندار تهران با حضور وزیر کشور برگزار شد.

گفتنی است که منصوری استاندار جدید تهران متولد خرداد ۱۳۶۳ در شهرستان ورامین و دارای مدرک کارشناسی مکانیک (گرایش ساخت و تولید) از دانشگاه شهید رجایی تهران و کارشناسی ارشد مدیریتی آموزشی از دانشگاه تهران است وی پیش از این عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره بنیاد علوی و مدیرعامل و عضو مؤسس و هیأت مدیره بنیاد کرامت آستان قدس رضوی بوده است.

لازم به ذکر است که در سابقه کاری استاندار جوان تهران، مشاور نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان ورامین، مشاور استاندار تهران، معاون حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش و مدیر دفتر همکاری‌های وزارت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمی و دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور به ثبت رسیده است.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه