ارسال به دیگران پرینت

سیدعلی موسوی‌زاده :

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه ایرانیان در مسقط

مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ صبح یکشنبه (۴ مهر) با حضور علی نجفی - سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان - در مجتمع آموزشی ایرانیان در مسقط پایتخت این کشور برگزار شد.

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه ایرانیان در مسقط

 در این مراسم که سیدعلی موسوی‌زاده رایزن فرهنگی کشورمان و مسئولان و دبیران مدرسه نیز شرکت داشتند، دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها به صورت اینترنتی در مراسم حضور یافتند.

علی نجفی سفیر جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی در این مراسم، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره ایثارگران و شهدای جنگ تحمیلی، آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان، معلمان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش تبریک گفت.

وی با اشاره به ادامه وضعیت شیوع کرونا در جهان و تحت تاثیر قرار گرفتن فضای آموزش حضوری دانش آموزان در کشورهای مختلف، بر ضرورت ارتقای سطح آموزشی و تربیتی دانش آموزان تاکید کرد.

سفیر ایران در عمان تصریح کرد: مدرسه ایرانیان در مسقط در سال جدید شاهد فضای مدیریتی و آموزشی جدیدی است که امیدواریم با تمهیدات ایجاد شده و همکاری اولیاء و معلمین، سال تحصیلی موفقی پیش روی دانش آموزان و معلمان عزیز باشد.

نجفی همچنین با اشاره به روحیه ایثار، جوانمردی و از خودگذشگی ایرانیان، به تجلیل  از فداکاری «علی لندی» نوجوانی که در پی آتش‌سوزی در ایذه، جان دو نفر را نجات داده، پرداخت و تاکید کرد که این حادثه، نشان داد که روح غیرت و جوانمردی در ایرانیان، زنده است.

همچنین «زهرا خوشنوا» - مدیر مجتمع آموزشی ایرانیان در مسقط - در این مراسم به ارائه گزارشی از تمهیدات و اقدامات انجام شده در این مجتمع برای سال تحصیلی جدید پرداخت و ابراز امیدواری کرد تمهیدات انجام شده بستر مناسبی را برای ارتقای سطح آموزشی دانش‌آموزان ایجاد کند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه