ارسال به دیگران پرینت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

تعداد کشته شدگان کرونا در کردستان به ۱۵۹۰ نفر رسید

سنندج- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی ۲۳۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا و جان باختن هفت نفر در مراکز درمانی استان خبر داد.

تعداد کشته شدگان کرونا در کردستان به ۱۵۹۰ نفر رسید

فرزین رضاعی اظهار کرد: متأسفانه به دلیل کم توجهی شهروندان کردستانی شاهد افزایش تعداد مبتلایان و بستری شدگان در مراکز درمانی هستیم و هم اکنون ۹۰۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند.

وی افزود: شهرستان سنندج با ۵۷۲ نفر بیشترین تعداد بستری شدگان را دارد و تاکنون ۶۷۲ نفر در این شهرستان جان خود را از دست داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: هم اکنون ۷۹ بیمار مبتلا به کرونا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه(ICU) بستری هستند.

رضاعی اعلام کرد: آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تاکنون به هزار و ۵۹۰ نفر رسیده است و متأسفانه به دلیل کم توجهی شهروندان هر روز شاهد جان باختن بیماران کرونایی در استان هستیم.

وی افزود: انتظار داریم شهروندان همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، عدم حضور در تجمعات، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک را رعایت کنند در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه