ارسال به دیگران پرینت

شرایط اهواز از این هم بدتر می‌شود | درخواست برای قرنطینه فوری خوزستان

خوزستان در پی قرمز شدن وضعیت تعدادی از شهرهای خوزستان مقرر شد مجددا محدودیت‌های کرونا اعمال شوند و همچنین با افزایش تعداد شهرهای نارنجی و قرمز، انتشار کرونای انگلیسی در خوزستان و پر شدن بیمارستان‌های بزرگ اهواز، مسئولان بهداشتی خواستار قرنطینه دو هفته‌ای خوزستان شده‌اند.

شرایط اهواز از این هم بدتر می‌شود | درخواست برای قرنطینه فوری خوزستان

در پی قرمز شدن وضعیت تعدادی از شهرهای خوزستان مقرر شد مجددا محدودیت‌های کرونا اعمال شوند و همچنین با افزایش تعداد شهرهای نارنجی و قرمز، انتشار کرونای انگلیسی در خوزستان و پر شدن بیمارستان‌های بزرگ اهواز، مسئولان بهداشتی خواستار قرنطینه دو هفته‌ای خوزستان شده‌اند.

فرماندار اهواز با اشاره به وضعیت بحرانی شهر گفت: بیمارستان‌های اهواز مملو از بیماران مبتلا به کرونا است؛ ICUها پر هستند و میزان تلفات و مرگ و میر بالا رفته است.

جمال عالمی‌نیسی در حاشیه گشت ویژه نظارت بر اصناف ستاد مدیریت و کنترل کرونا که در خصوص اجرای محدودیت‌های یکشنبه شب انجام شد، اظهار کرد: اهواز در وضعیت قرمز و بحرانی قرار دارد و بیمارستان‌های اهواز مملو از بیماران مبتلا به کرونا است؛ ICUها پر هستند و میزان تلفات و مرگ و میر بالا رفته است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: کرونای انگلیسی بسیار مهاجم است و قدرت انتشار آن بالاست و آسیب‌پذیری بالایی ایجاد می‌کند.

فرماندار اهواز گفت: روز یکشنبه تصمیم گرفته شد که وضعیت بازارها را کنترل کنیم بنابراین با اکیپ‌های اماکن، صمت و بهداشت در سطح شهر حضور پیدا کردیم و از نقاطی از شهر بازدید شد.

عالمی‌نیسی افزود: تقریبا اهالی کسب و کار همکاری و اکثرا تعطیل کرده‌اند اما برخی مغازه‌ها همچنان باز هستند که تذکرات داده شد و برخی نیز پلمب شدند.

وی بیان کرد: امیدواریم مردم اهواز این وضعیت بحرانی را جدی بگیرند. متاسفانه خیابان‌ها شلوغ است و مردم بسیاری در خیابان‌ها حضور دارند. انتظار می‌رود همکاری بیشتر شود و این وضعیت خطرناک جدی گرفته شود و مردم تنها برای کارهای ضروری از منزل خارج شوند.

ادامه دارد

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه