ارسال به دیگران پرینت

ارتفاع ۱.۲ میلیون واحد شاخص بورس دوباره از دست رفت

در حالی که رئیس جدید سازمان بورس در نخستین دستور کار خود در جلسه با حقوقی‌ها است، شاخص بورس در آغاز دادوستدهای امروز بازار سرمایه با ثبت بیش از ۱۸هزار واحد افت، دقایقی پیش ارتفاع ۱.۲ میلیون واحد را از دست داد.

ارتفاع ۱.۲ میلیون واحد شاخص بورس دوباره از دست رفت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تا به این لحظه تعداد یک میلیارد و 775میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش 2هزار و 110میلیارد تومان در 208هزار نوبت دادوستد شده و شاخص بورس با افت بیش از 18هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 196هزار واحد قرار گرفته است.

بیشترین اثر منفی بر افت دماسنج بازار سهام نیز تا کنون به نام نمادهای ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و سرمایه‌گذاری تلامین اجتماعی شده است.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم تا کنون روز منفی را پشت سر گذاشته‌اند، به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 4782واحد، کل (هموزن) 2518واحد، قیمت (هموزن) 1647واحد، آزاد شناور 23699واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به‌ترتیب 14519 و 33186 واحد افت کرده‌اند.

در بازارهای فرابورس ایران هم تا به این لحظه با معامله 331میلیون ورقه به‌ارزش 580میلیارد تومان در 87هزار نوبت، آیفکس 149واحد افت کرده و در ارتفاع 17هزار و 750واحد قرار گرفته است.

شایان ذکر است رئیس جدید سازمان بورس در حالی صبح امروز جلسه هماهنگی با حقوقی‌ها را در نخستین دستور کار خود قرار داده است که پیش‌تر اعلام کرد بود رفتارهای هیجانی برخی سهامداران خرد تعادل بازار را به هم می‌زند و باعث کاهش قیمت‌ها می‌شود.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه