ارسال به دیگران پرینت

رییس شورای شهر تهران اعلام کرد

بررسی میزان تخفیف به مستاجران شهرداری تهران در شرایط کرونایی

رییس شورای اسلامی شهر تهران از بررسی و تصویب میزان تخفیف به مستاجران شهرداری تهران در شرایط کرونایی خبر داد.

بررسی میزان تخفیف به مستاجران شهرداری تهران در شرایط کرونایی

رییس شورای اسلامی شهر تهران از بررسی و تصویب میزان تخفیف به مستاجران شهرداری تهران در شرایط کرونایی خبر داد.

محسن هاشمی در حاشیه دویست و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: بیش از هشت ماه است که با مشکل کرونا مواجه هستیم. در بعضی موارد غرفه ها و مکان هایی که شهرداری تهران اجاره داده است، افراد دچار ضرر و زیان شده اند و درخواست جبران ان را داشته اند.

وی افزود: برای مثال در ایستگاه های مترو تعدادی غرفه وجود دارد که بر اساس دو میلیون مسافر در روز ارزیابی و اجاره داده شده اند. ولی در شرایط کرونایی امروز تعداد سفرها کم شده و غرفه داران مدعی ضرر و زیان شده اند. این اتفاق در مکان های دیگری مثل ورزشگاه ها نیز روی داده است که به طور کامل بسته شده اند. لذا موضوع به بحث گذاشته شد تا تصمیمی مناسب اتخاذ شود.

وی ادامه داد: پیشنهاداتی برای ارائه تخفیف به این افراد داده شده است که بتوانند به کار خود ادامه دهند و هم ضرر و زیان آنها کم تر شود. البته هنوز میزان تخفیفها مشخص نیست؛ قطعا در مورد پیشنهادات مطرح شده بحث می شود و تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

رییس شورای شهر تهران درباره بسته شدن برخی بن بست ها در سطح شهر تهران توسط برخی اهالی و قرار دادن کانکس و مانع و برخورد با این اقدامات گفت: احتمالا تعداد این موارد باید کم باشد چرا که تاکنون اعتراضی در این ارتباط نشنیده بودم. اما این موارد جنبه امنیتی دارد و گروه ها و شرکت هایی هستند که عمدتا از بازنشستگان نیروی انتظامی هستند و وظیفه امنیت به صورت خصوصی را برعهده می گیرند و به آنها از طرف سیستم انتظامی کشور اجازه داده شده، البته باید دستورالعمل این کار جدی تر تدوین شود. این موارد باید احصا شود و با آن برخورد شود و نیروی انتظامی باید به موضوع ورود پیدا کند. البته شهرداری هم می تواند در صورت وجود شکایت شهروندان ورود داشته باشد و از بروز چنین اتفاقاتی به صورت تخلف جلوگیری کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه