ارسال به دیگران پرینت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان :

مردم به اصفهان سفر انتخاب نکند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از هموطنان می‌خواهیم در تعطیلات پیش رو به این خطه سفر نکنند زیرا ضمن خطر ابتلا به کووید-۱۹، خدمات گردشگری و مسافرتی به آنان ارائه نمی‌شود.


مردم به اصفهان سفر انتخاب نکند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از هموطنان می‌خواهیم در تعطیلات پیش رو به این خطه سفر نکنند زیرا ضمن خطر ابتلا به کووید-۱۹، خدمات گردشگری و مسافرتی به آنان ارائه نمی‌شود.

منصور شیشه فروش روز پنجشنبه اظهارداشت: اوج گیری شیوع کرونا و وضعیت قرمز این استان ایجاب می‌کند محدودیت سفر به اصفهان تا پایان یکشنبه هفته آینده همچنان ادامه پیدا کند زیرا مهم‌ترین اصل در وضعیت فعلی حفظ جان مردم است.

وی با اشاره به تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا ادامه داد: در روزهای تعطیل پیش رو تمام اماکن گردشگری، تاریخی و تفرجگاه‌های اصفهان تعطیل است و با هدف جلوگیری از تجمع شهروندان، روشنایی پارک‌ها هم حداقل خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر همکاری همگانی برای کاهش شمار مبتلایان خاطرنشان کرد: به دلیل وضعیت قرمز نماز جمعه این هفته نیز برگزار نخواهد شد.

شیشه فروش به تدوین طرح تشویقی برای نهادها و دستگاه‌های که پروتکل‌های بهداشتی را بخوبی اجرا می کنند اشاره کرد و گفت: این طرح در قالب فعالیت یک گروه نظارتی تخصصی برای تمامی مراکز از جمله اداره‌ها، بانک‌ها و شهرداری ها اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ماسک افزود: بیماری کووید-۱۹ که ماه هاست ادامه داشته و افزایش آلودگی هوا در روزهای اخیر می‌طلبد که شهروندان خطرات این دو را جدی بگیرند و ضمن حضور حداقلی در سطح شهر برای پایداری تندرستی خود بکوشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: به ۳۵۰ جایگاه سوخت هم ابلاغ شده که سوخت پاک عرضه کنند و فروش سوخت مازوت ممنوع است.

شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۳۱ هزار و ۳۴۶ نفر رسید و ۳۱ استان همچنان در وضعیت قرمز یا هشدار کرونا هستند.

بر اساس اعلام مراجع بهداشتی از هنگام آغاز همه گیری بیماری کووید ۱۹ در ایران، افزون بر۴۲ هزار نفر از ساکنان استان اصفهان به سبب ابتلا به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند و از بین آنان چهار و ۶۰۰ تن جان باختند که آزمایش دو هزار و ۳۰۰ تن از جانباختگان مثبت بوده است.

هم اینک میانگین فوت بیماران کرونایی در استان اصفهان روزانه ۱۸ تن است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه